READING

Gold, Bronze și Titanium pentru Kenzo World

Gold, Bronze și Titanium pentru Kenzo World

Campania pentru promovarea noului parfum Kenzo World a fost recompensată cu mai multe premii pe scena ediției de anul acesta a festivalului de creativitate Cannes Lions – 2 Gold Lions, 3 Bronze Lion, precum și un Titanium Lion.

Acestea se adaugă unui palmares de alte 11 premii câștigate de Kenzo de la lansarea campaniei în septembrie 2016, printre care Gold și Grand Prix Film la Epica International Awards (Gold Award for Online Luxury Campaign și Grand Prix Film); premiul pentru cea mai bună reclamă pentru un parfum – WWD Beauty Inc, Prix d’Excellence de la Beauté 2017 – “Prix de l’audace”.

Spotul de 3 minute și 48 de secunde, filmat de Spike Jonze, ce o are drept protagonistă pe actrița Margaret Qualley, a câștigat Bronz pentru art direction, editing, cyber video; 2 Silver Lions pentru casting și cinematografie, 2 Gold Lions pentru regie și folosire originală a muzicii, precum și Titanium Lion, premiu care se acordă pentu campanii excepționale care schimbă norme și rescriu reguli.

Kenzo World este primul parfum creat de directorii de creație Carol Lim și Humberto Leon. Parfumul a fost lansat în septembrie 2016 în Franța, SUA, Belgia, Olanda și Arabia Saudită, ulterior în Germania și UK.

Kenzo Parfums face parte din portofoliul grupului LVMH, alături de alte branduri de renume precum Guerlain, Givenchy, Acqua di Parma, Benefit Cosmetics.

Credit video: Kenzo /Kenzo YouTube

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.