#GOWITHTHEFLAW

Diesel a militat întodeauna pentru schimbarea conformității în condițiile în care în zilele noastre toată lumea este în căutarea perfecțiunii: vacanța perfectă, pozele perfecte, viața perfectă, menținerea în eternul status quo – ”going with the flow”.  ”It’s time to GO WITH THE FLAW” – este sloganul pe care-l propune noua campanie Diesel.

”FLAW”, nu ”flow” – a fi diferit pentru că a fi #perfect/ #flawless se dă uitării. Mergi înainte cu ce ai, chiar dacă nu este idealul. Îmbrățișează ce nu poți controla. Găsește curajul să îți porți cu mândrie defectele, urcă pe scaunul din față și bucură-te de călătorie.

”Aveam cincisprezece ani când mi-am făcut primii blugi cu mâna mea. Bineînțeles că nu erau perfecți. Dar asta îi făcea să fie speciali – și unici, ca tot ceea ce am făcut de-a lungul istoriei de până acum”, spune Renzo Rosso, fondatorul Diesel.

”Mereu am fost atras de neconvențional pentru că asta te deosebește de mulțime.” – Renzo Rosso

Clipul campaniei este regizat de François Rousselet, regizorul francez care a creat videoclipuri pentru Snoop Dogg, Madonna și Rolling Stones. În timpul scurmetrajului, Edith Piaf cântă provocator ‘Non, je ne regrette rien’, ȋn timp ce distribuția îmbrățișează disconfortul din viața de zi cu zi – și se ridică deasupra, râzând.

Întârzii mereu? Vei avea o intrare măreață. Sforăi în secret? Iubitul tău va avea muzică de fundal. Dansezi prost? Vei face senzație pe YouTube. Leneș? Nu îți vei irosi energia. Stilizează-ți defectele în ceva extra – fiindcă succesul se găsește în afara sferei comune.

”A fi unic este mult mai frumos decât a fi perfect”, explică Nicola Formichetti, Creative Director, Diesel.

”Schimbă modul de a privi lucrurile astfel încât și răul să devină pozitiv, depășind astfel obstacolele și temerile. Vei avea cea mai bună viață posibil.” – Nicola Formichetti.

Campania 2017 toamnă-iarnă a fost lansată într-un eveniment oficial la Beijing. Pentru această ocazie, Diesel, în urma unui parteneriat cu Chris Lee, un idol din industria muzicală chinezească, a dezvăluit o colecţie capsulă limitată care pledează pentru o abordare sinceră față de ego și pentru celebrarea imperfecțiunii.

Imaginile campaniei pentru panouri si print au fost realizate de Tom Sloan, în timp ce conceptul a fost realizat în colaborare cu agenția Publicis Italia.

Echipele implicate în dezvoltarea campaniei: 

Diesel: Dario Gargiulo – Chief Marketing Officer, Nicola Formichetti – Creative Director, Giada Gheno – Global Head of Advertising, Media & Product Marketing, Deborah Salbego – Head of ADV & E-comm Production:

Publicis Italia: Bruno Bertelli – Global Chief Creative Director Publicis WW & Ceo Publicis Italia, Cristiana Boccassini – Executive Creative Director, Milos Obradovic, Mihnea Gheorghiu – Global Digital Creative Directors, Costanza Rossi – Creative Supervisor,  Simone Di Laus, Cecilia Moro – Art Directors,  Beatrice Mari, Fabio Caputi – Copywriters, Bela Zieman – Head of Planning, Noa Dekel – Senior Creative Planner, Giada Salerno, Maria Elena Gaglianese – Account Team,  Cecilia Barberis, Matilde Bonanni – Agency Producers, Barbara Centazzo – Art Buyer,

Casa de producție: Division Paris / Regizor: Francois Rousselet /DOP: Simon Chaudoir /Editor: Nicolas Larrouquere /Producător: Jules De Chateleux

Post production: MPC London / VFX Supervisor: Timo Huber / VFX Producer: Lydia Evitt / Grade: MPC /Colourist: Richard Fearon /Music Design and Editing: GRAND CENTRAL / Photographer: Tom Sloan @Lalaland Artists / Post Production: Studio Invisible /Stylist: DAVEY SUTTON

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.