READING

H&M estimează creșteri anuale de 25% în vânză...

H&M estimează creșteri anuale de 25% în vânzările online

Vânzările H&M la nivel global au crescut cu 7% în primele nouă luni ale anului fiscal, până la suma de 173, 2 miliarde SEK (cu TVA). În monede locale creșterea a fost de 4%. Profitul net a fost de 12,1 miliarde SEK.

Retailerul continuă expansiunea în mediul digital prin lansarea vânzărilor online în Filipine și Cipru, după ce tot anul acesta deschis operațiuni online pe alte șase piețe.

După intrările în Kazakhstan, Columbia, Islanda și Vietnam, brandul H&M va fi lansat anul acesta și Georgia, iar anul viitor urmează să intre pe piața ucraineană și în Uruguay.

Karl-Johan Persson, CEO

“Retailul de modă este în creștere și trece printr-o perioadă de ample transformări datorită digitalizării. Peisajul competițional se schimbă, apar noi jucători și comportamentul clienților, precum și așteptările lor s-au modificat, iar tor mai multe vânzări se întâmplă în mediul digital. Aceste tendințe se reflectă și în vânzările noastre online”, a comentat Karl-Johan Persson, CEO al grupului H&M, cu prilejul anunțării rezultatelor financiare.

H&M estimează că vânzările online ale grupului vor crește anual cu cel puțin 25%.

Credit foto: Mattias Bardå / H&M

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *