READING

H&M intră pe zona de outlet și lansează un no...

H&M intră pe zona de outlet și lansează un nou brand  

H&M va deschide 220 de magazine anul acesta, mai puține decât anul trecut când a inaugurat 388 de unități în întreaga lume, și va închide 170 de magazine, parte a unui proces de optimizare a operațiunilor pe fondul pierderilor înregistrare anul trecut. Totodată, retailerul suedez va lansa un nou brand, al noulea din portofoliul companiei, Afound.

Noul brand va fi un un outlet prin intermediul căruia se vor vinde, la prețuri reduse, atât produse H&M, cât și ale altor branduri suedeze și internaționale.

Afound va fi lansat atât  în online, sub forma unui marketplace, cât și cu magazine fizice, primul urmând să fie inaugurat în Stockholm, anul acesta.

Simultan cu lansarea noului format de magazin, grupul și-a anunțat rezultatele financiare pentru anul fiscal 2016/ 2017 (1 decembrie 2016 – 30 noiembrie 2017). Astfel, vânzările (cu TVA) s-au ridicat la suma de 231,7 mld. de coroane suedeze (aprox 29,4 mld dolari), în creștere cu 3 – 4% în monedele locale față de anul fiscal anterior. Profitul anual grupului după plata taxelor a fost de 16,1 mld de coroane suedeze.

Vânzările grupului în trimestrul al patrulea (1 septembrie –  30 noiembrie 2017) au scăzut cu 4%, până la suma de  58,4 mld. de coroane suedeze (TVA inclus), iar profitul după plata taxelor a fost de 3,9 mld. coroane suedeze.

Grupul H&M este al doilea cel mai mare retailer de haine din lume, la data de 30 noiembrie 2017 avea peste 4.700 de magazine deschise în 69 de țări. Retailerul are prezență online în 43 de țări și peste 161.000 de angajați în întreaga lume.

Credit foto: H&M 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.