Încă un an de creștere pentru LVMH

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a raportat încasări de 46,8 miliarde de euro în 2018, în creștere cu 10% față de anul precedent. Creșterea organică a fost de 11%, respectiv de 12% dacă excludem impactul pe care l-a avut închiderea spațiilor din aeroportul din Hong Kong. Profitul a fost de 10 miliarde de euro, în creștere cu 21%.

Divizia Fashion & Leather Goods a avut o creștere organică de 15%, iar profitul a fost cu 21% mai mare decât în anul precedent. Rezultate excepționale a înregistrat Louis Vuitton pe toate segmentele. Puterea creativă a brandului este dată de liniile de accesorii din piele, mereu reîntinerite, și de colecțiile ready-to-wear și cele de încălțăminte, create de directorii artistici ai brandului: Nicolas Ghesquière (colecțiile pentru femei) și Virgil Abloh, care s-a alăturat companiei în 2018, responsabil de colecțiile masculine.

Christian Dior a avut un prim an excelent sub umbrela LVMH grație colecțiilor pentru femei semnate de Maria Grazia Chiuri, dar și datorită sosirii noului director artistic la cârma Dior Homme, Kim Jones. Celine a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare sub coordonarea noului director artistic, de creație și de imagine, Hedi Slimane, a cărui prim show în octombrie a fost un succes.

Givenchy, Loewe și Kenzo au avut de asemenea rezultate bune. Berluti, după venirea lui Kris Van Assche, și Rimowa au continuat să crească.

Divizia Parfumuri și Cosmetice a avut o creștere organică a încasărilor de 14% și o creștere a profitului cu 13%. O creștere remarcabilă au înregistrat parfumurile Christian Dior, în toate regiunile. Lansarea noului Joy și succesul global al parfumului Sauvage, precum și emblematicele J’adore și Miss Dior au contribuit masiv la creșterea încasărilor casei.

Încasările LVMH în 2018 comparativ cu 2017

Pe zona de makeup și îngrijire a pielii, Guerlain a avut o evoluție bună, în special datorită mărcii Abeille Royale (îngrijirea pielii) și Rouge G (machiaj). Benefit și-a consolidat poziția pe segmentul de îngrijire a sprâncenelor și parfumurile Givenchy și-au accelerat creșterea, în special datorită lansării noului L’interdit. Fresh&Fenty Beauty by Rihanna au continuat să crească.

Profitul LVMH în 2018 comparativ cu 2017

„LVMH a avut un alt an record atât în privința încasărilor, cât și al rezultatelor” – Bernard Arnault, Președinte și CEO al LVMH.

Divizia de ceasuri și bijuterii a avut o creștere organică a veniturilor de 12% și a profitului de 37%. A fost un an excelent pentru Bvulgari, cu creșteri solide pentru Serpenti, Diva’s Dream, B.Zero1, Lvcea și Octo.  Printre lansările anului, ceasurile Octo Finissimo și colecția de bijuterii Fiorever, create în jurul unui diamant central, au fost extrem de bine primite în piață. Creșterea  Chaumet a fost influențată de succesul colecțiilor Liens și Joséphine, mai ales în Asia. TAG Heuer a continuat dezvoltarea colecțiilor emblematice și a lansat un nou model de smartwatch, iar  Hublot a continuat creșterea și s-a bucurat de vizibilitate mare în timpul Campionatului Mondial de Fotbal.

Foto: LVMH / Fondation Louis Vuitton / Iwan Baan

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.