Bucureștiul continuă să ocupe primul loc în privința numărului de cumpărători, cresc însă și comenzile din Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov și Constanța.
În plus, anul acesta, 70% din totalul comenzilor Answear.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.
“Datorită investiției susținute în platforma online dar și în aplicația mobilă pentru a oferi clienților o experiență de shopping completă, am reușit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici și 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului”, a declarat Raluca Radu, Country Manager, Answear.ro.
Fast fashion vs Superbrands
Mărcile vedetă ale primei jumătăți de an au fost Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger și Levi’s.
Comanda medie pe Answear.ro este de 300 lei și cele mai multe vânzări s-au înregistrat, în prima jumătate a anului, în categoriile: genți, pantofi sport și geci/paltoane, urmate de tricouri, jeanși și rochii.
NO COMMENT