READING

Inteligenţa artificială, folosită în industria cos...

Inteligenţa artificială, folosită în industria cosmeticelor

Trei români, Martina Orlea, Vlad Nicoară şi Sergiu Ropota, studenţi în anul I şi II la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, vor reprezenta România la Finala Internaţională a Competiţiei Brandstorm, organizată de L’Oréal la Paris.

În cadrul competiției, concurenţii au fost provocați să revoluţioneze ritualul de îngrijire al bărbaţilor, prin dezvoltarea unei soluţii potrivite brandului L’Oréal Paris Men Expert.

Vlad Nicoară, Martina Orlea Sergiu Ropota

Martina, Vlad şi Sergiu au creat-o pe “Lori”, o aplicaţie care are rolul unui asistent personal de îngrijire şi ajută consumatorii bărbaţi să aleagă cele mai potrivite produse în funcţie de nevoile lor specifice.

Echipa formată din cei trei, intitulată Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate în etapa regională pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 ţări participante, pentru a-şi prezenta ideea inovatoare în faţa juriului internaţional format din reprezentanți L’Oréal.

Finala Internaţională a competiției va avea loc la Paris în data de 15 Iunie 2017 și va fi organizată sub forma unui târg de inovaţie, unde finaliştii vor deveni expozanţi.

Premiile sunt de câte 10.000 euro pentru competiţia de brand şi cea tehnică şi 5000 euro premiul CSR, pentru cea mai sustenabilă idee. De asemenea, echipa câştigătoare are şansa să îşi vadă ideea implementată de către companie.

Brandstorm este una dintre marile competiţii internaţionale pentru studenţi. Pe parcursul a 25 de ani, concursul a atras mai mult de 95.000 de participanţi din 58 de ţări.  În fiecare an, Brandstorm duce la recrutarea a 150 până la 200 de tineri pentru programele destinate începătorilor.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.