În această primăvară, retailerul a investit 50.000 euro în relocarea magazinului din AFI Palace Cotroceni într-un spaţiu mai mare din incinta mall-ului. Noul magazin, situat la parterul complexului comercial, are o suprafaţă de 64 mp şi a fost inaugurat la începutul lunii aprilie.
Anul trecut, compania a avut vânzări de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul anterior, datorită extinderii naţionale a reţelei cu 5 noi magazine, în urmă unei investiţii de 250.000 euro, precum şi a interesului tot mai crescut al românilor pentru produsele profesionale de îngrijire a părului.
Investițiile de anul acesta vizează deschiderea a 5 magazine şi extinderea depozitului pe care retailerul îl deţine în Sibiu.
Profilul clienților Profihairshop
Cumpărătorii au fost preponderent femei, în procent de 85%, având vârste cuprinse între 20 – 50 ani, în timp ce restul de 15% au fost consumatori bărbaţi cu vârste între 20-45 ani.
Topul vânzărilor
Printre cele mai vândute produse se numără şampoanele profesionale, măştile-tratament şi vopselele, urmate de produsele pentru styling, manichiură, cosmetică şi accesoriile pentru păr. Valoarea medie a unui bon a fost de 100 Ron, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în luna decembrie. Aproximativ 70% dintre clienţi au apelat la consiliere în alegerea produselor potrivite, serviciu oferit de specialiştii Profihairshop în îngrijirea părului, în reţeaua de magazine fizice şi în magazinul online al retailerului.
Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor în România este estimată în acest moment la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 milioane de euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 milioane de euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 milioane de euro). În prezent, acest segment reprezintă circa 5% din totalul pieţei de cosmetice din ţară, în timp ce în ţările dezvoltate ocupă între 15% şi 20% din piaţă.
Lanţul de magazine Profihairshop deţine în prezent 27 de unităţi, în cele mai importante mall-uri din Bucureşti şi din alte 10 oraşe mari din ţară. Acestea însumează o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.
Lanţul de magazine Profihairshop reuneşte 27 de unităţi, localizate în Bucureşti şi în alte 9 oraşe mari din ţară, cuprinzând o suprafaţă comercială totală de peste 1.100 mp. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul 2015, iar pentru acest an estimează vânzări în creştere cu 20%.
Profihairshop comercializează 50 de game profesionale, printre care Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum şi accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat şi produse de cosmetică şi unghii. În portofoliu se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv bărbaților: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.
Compania a fost lansată în 2009 și face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner şi este în prezent cel mai mare retailer din România specializat în comercializarea de produse profesionale de îngrijire a părului.
NO COMMENT