READING

Ioana Enache, Amway: pregătim lansări surpriză pen...

Ioana Enache, Amway: pregătim lansări surpriză pentru anul viitor

Amway a lansat, recent, în România, Artistry Studio NYC Edition. O dată cu noua colecție, este pentru prima dată când compania s-a asociat cu lumea artei și își prezintă cosmeticele în ambalaje care poartă semnătura unui artist vizual – Lady Jday din New York.

Am discutat cu Ioana Enache, General Manager pentru Amway România, Bulgaria şi Grecia, despre ce înseamnă segmentul de beauty în ansamblul businessului pe care-l conduce.

Ioana Enache, General Manager, Amway România, Bulgaria şi Grecia / foto: Kathrin Weident

Lansată în urmă cu mai bine de 50 de ani, gama Artistry se vinde acum în peste 50 de țări din lume și cuprinde produse premium pentru mai multe categorii de înfrumusețare – machiaj, îngrijire a pielii, anti-aging sau nutricosmetice.

În România, vânzările din gamele de înfrumusețare și îngrijire personală reprezintă aproximativ 38% – 40% din vânzările totale de produse Amway. În acest segment sunt incluse brandurile Artistry, G&H, Satinique, Hymm și Glister.

Artistry Studio, în top 10 produse de beauty de lux în lume.

Gama Artistry a primit această apreciere în rapoartele statistice realizate de Euromonitor International Limited. În cadrul raportului Beauty and Personal Care 2017, Artistry fost inclusă în top 10 la secțiunea Produse de înfrumusețare și îngrijire personală, subcategoria – Produse premium de îngrijire a pielii.

Ce diferențiază produsele Artistry de restul produselor de profil?

Amway deține ferme organice și centre de cercetare botanică în mai multe regiuni din lume, precum SUA, China, Mexic sau Brazilia, iar munca de cercetare depusă de Amway este apreciată la nivel mondial, prin intermediul a peste 800 de patente deținute în domeniul inovării de produse.

Artistry Studio NYC Edition

Colecția Artistry Studio  este inspirată din cele mai interesante orașe ale lumii și din modul în care oamenii aleg să-și trăiască viața în aceste metropole.

Prima oprire pentru colecția Artistry de make-up este New York.  Culorile și design-ul acestei colecții sunt inspirate din atmosfera unică, mereu dinamică care caracterizează această metropolă americană.

La capitolul design de produs, Artistry a colaborat cu o tânără artistă, Lady Jday, care a realizat o serie de vizualuri care capturează perfect stilul și starea de spirit a acestei colecții. Această colaborare a fost o oportunitate deosebit de bună pentru Lady Jday, care a dobândit o notoritate internațională în urma asocierii cu Amway.

Artistry în România

Prin intermediul colecției Artistry Studio, Amway a demarat în România un parteneriat oficial realizat cu organizatorii Nopții Albe a Galeriilor 2018 (NAG), prin care compania a oferit, cu titlu gratuit, Amway Business Center, pentru a servi drept spațiu de expunere pentru două tinere artiste, Elena Irina Yahfouf Dragomir și Sînziana-Daniela Cosoianu, ambele studente la Universitatea Naţională de Arte Bucureşti. Cu acest prilej, Amway Business Center, amplasat pe una dintre cele mai elegante artere a capitalei– Calea Victoriei, la numărul 145, a devenit, pentru o noapte, pe 5 octombrie, un hub de creație și o gazdă bună pentru iubitorii de artă și frumos.

Pe termen mediu, Amway pregătește lansări surpriză pentru anul viitor, sub umbrela brandului Artistry. Vor fi produse noi, în care s-au investit mii de ore de cercetare și numeroase idei inovatoare, pentru a asigura cele mai înalte standarde, care au existat și până în prezent.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.