READING

Ioana Turdean: continuăm extinderea Farmec pe pieț...

Ioana Turdean: continuăm extinderea Farmec pe piețele externe

În ultimii trei ani, Farmec a  avut o creștere a vânzărilor pe piaţa externă de 36%. Cum a fost posibilă această evoluție? Printr-o strategie de extindere internațională, cu noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și prin extinderea portofoliului cu  noi game. Mai exact, după cum explică Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe în cadrul Farmec, compania a încercat să răspundă unor probleme ridicate de consumatorii din Asia și Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate și oferirea unui plus de albire a tenului. În acest context, anul trecut, producătorul clujean a lansat Gerovital H3 Derma+ Premium Care și Gerovital Luxury, game ce includ produse care vin să satisfacă aceste cerințe.

Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe, Farmec

La nivel internațional, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).

”În 2018, în paralel cu dezvoltarea puternică din interiorul țării, vom continua extinderea Farmec și peste hotarele României. În acest sens, mizăm pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi piețe de desfacere, precum și creșterea cotei de piață în țările în care suntem prezenți de mai mulți ani”, punctează Ioana Turdean.

Care sunt cele mai vândute produse pe piața externă?

Produsele anti-age, anti-acneice și tratamentele de îngrijirea a părului din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital Stop Acnee, respectiv, Gerovital Tratament Expert.

Cea mai rapidă creștere a vânzărilor a fost înregistrată de către gamele premium ale companiei – Gerovital H3 Derma+ Premium Care și Gerovital Luxury, ambele lansate în 2017.

În topul produselor livrate pe piețele externe se află Fiolele Gerovital H3 Evolution, urmate de gama Gerovital Stop Acnee, cele mai multe solicitări venind din Orientul Mijlociu și Asia.

De asemenea, șamponul și serul anticădere din gama Gerovital Tratament Expert au avut rezultate bune la nivel internațional. O cerere deosebită pentru această gamă, inclusiv pentru produsele destinate prevenirii căderii părului și regenerării acestuia, este înregistrată în zona Orientului Mijlociu (Iraq, Kuwait), dar și în Europa (Macedonia, Marea Britanie, Ungaria, Republica Moldova).

Planuri pentru 2018: francize Farmec și Gerovital

În 2018, strategia de expansiune pe piața externă a producătorului clujean vizează, printre altele, deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec și Gerovital.

Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc.  Compania are o capacitate anuală de producție de aproximativ 27 de milioane de produse pe care le vinde în România și la export în aproximativ 30 de țări.

În primele șase luni ale anului 2017, Farmec a avut o cifră de afaceri  de aproximativ 23 de milioane de euro, iar pe tot parcursul anului trecut, compania a investit peste 650.000 de euro în modernizarea și retehnologizarea producției.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *