READING

Isak Roth, H&M: sperăm să stabilim noi standa...

Isak Roth, H&M: sperăm să stabilim noi standarde în industrie

Din dorința de a împinge lucrurile în direcția unei industrii cu adevărat sustenabile, retailerul suedez H&M este prima mare companie din industria modei care promite transparență totală în privința locului și modului în care textilele au fost produse.

Isak Roth, Head of Sustainability, H&M

Ne mândrim că suntem primul mare retailer global care vine pe piață cu un astfel de nivel al transparenței în privința produselor. Ne dorim să arătăm lumii că este posibil. Fiind deschiși și transparenți în legătură cu locurile unde sunt produse textilele noastre sperăm să stabilim noi standarde în industrie și să încurajăm clienții să ia decizii sustenabile” – Isak Roth, Head of Sustainability,  H&M.

Începând cu data de 23 aprilie, toate cele 47 de website-uri H&M din țările unde brandul are prezență online sunt actualizate cu informații despre sustenabilitatea produselor. În descrierea fiecărui produs apar detalii despre materialele folosite, numele furnizorilor și țara de origine. Acest gen de informații sunt disponibile și în magazinele fizice cu ajutorul aplicației H&M cu care pot fi scanate etichetele produselor.

Informațiile prezentate conțin numele țării de producție, numele furnizorilor, numele fabricilor și adresele acestora, precum și numărul de angajați din fabrică.

În 2013, H&M a fost primul retailer de modă din lume care își publica online lista de furnizori, iar din 2017 principile de transparență puse acum în aplicare au fost testate pe colecțiile Conscious Exclusive. Informații despre furnizori vor fi disponibile și în cazul majorității produselor H&M Home.

Foto: Mattias Bardå / H&M

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.