READING

Ivatherm estimează vânzări de 20 de milioane de le...

Ivatherm estimează vânzări de 20 de milioane de lei în 2020

Ivatherm a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 46% în primele cinci luni ale anului 2020 comparativ perioada similară a anului trecut și estimează că până la finalul anului va ajunge la vânzări de 20 de milioane de lei, în creștere cu 50%, față de anul precedent. Cum se explică creșterea? 

“Preferințele consumatorilor se îndreaptă tot mai mult spre produse sigure de farmacie, testate pentru eficiență și siguranță. Pe de altă parte, există o tendință nouă de întoarcere la produse care utilizează resursele locale, așa cum este și cazul nostru”, spune Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea și CEO al Ivatherm.

 

Ivatherm deține o cotă de 10% pe piața cosmeticelor de farmacie din România și o prezență internațională în 12 țări.

Produsele marca Ivatherm sunt concepute împreună cu cercetători francezi și fabricate după formule originale ce conțin cei mai moderni și inovatori activi cosmetici. Toate produsele conțin apă termală Herculane cu excelente proprietăți calmante și antiiritante pentru piele, demonstrate cu studii clinice de-a lungul celor 15 ani de existență a companiei.

În noul context, la sfârșitul lunii aprilie, Ivatherm a lansat pe piață primele geluri pentru dezinfectarea mâinilor și soluții biocide. De asemenea, compania a donat cadrelor medicale din spitale dezinfectanți, dar și produse hidratante pentru protejarea și îngrijirea mâinilor afectate de soluțiile pe bază de alcool.

În luna martie a acestui an, Ivatherm a fost invitată de către Cosmetics Europe și BBC să participe la proiectul editorial “Essentials for daily life”, care explorează inovația și tendințele din sectorul cosmetic european într-o serie de 15 filme documentare.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.