READING

Karl-Johan Persson, CEO, H&M: suntem pe drumu...

Karl-Johan Persson, CEO, H&M: suntem pe drumul cel bun, deși vânzările sunt în continuare nesatisfăcătoare

Grupul suedez H&M a anunțat rezultatele financiare pentru prima jumătate a anului fiscal curent. Astfel, încasările grupului în perioada 1 decembrie 2017 – 31 mai 2018 s-au ridicat la peste 114 mld. SEK (TVA inclus), iar profitul după plata taxelor a fost de peste 6 mld. SEK. Vânzările din al doilea trimestru (1 martie – 31 mai 2018) au crescut cu 2% și au însemnat 60,46 mld. SEK.

Grupul trece printr-o perioadă de transformări pe mai multe planuri, pe fondul unor rezultate financiare care anul trecut au fost sub nivelul așteptărilor oficialilor companiei.

Karl-Johan Persson, CEO, H&M

”Am intrat în trimestrul doi cu prea multe stocuri și încă avem unele dezechilibre pe care le avem de corectat. Lucrăm la îmbunătățirea logisticii pentru a face sistemul de distribuție mai rapid, mai flexibil și mai eficient. Toate aceste schimări sunt complicate și pot apărea întreruperi temporare ale activității cum s-a întâmplat în cel de-al doilea trimestru pe unele dintre cele mai mari piețe ale noastre, cu impact asupra vânzărilor din SUA, Franța, Italia și Belgia, precum și asupra celor online.

Vânzările din anumite piețe au crescut; în Suedia, Norvegia, Danemarca și Europa de Est am crescut considerabil. Asta ne arată că suntem pe drumul cel bun și investițiile în digitalizare încep să dea rezultate. Cu toate acestea, per total, vânzările trimestriale nu au fost satisfăcătoare, ceea ce înseamnă că stocurile pe care le avem sunt în continuare prea mari.

Anul acesta avem în plan să deschidem în jur de 390 de magazine și vom închide 150, ceea ce înseamnă că vom încheia anul cu 240 noi magazine. Cele mai multe dintre acestea vor fi deschise în piețe emergente, în timp ce magazinele pe care le vom închide sunt unele aflate pe piețe mature. ” declară Karl-Johan Persson, CEO, H&M

Recent, H&M a lansat Afound, al noulea brand din portofoliu, un outlet disponibil în online, cât și cu magazine fizice și, din toamnă, H&M Home urmează să își extindă oferta cu noi  game de produse: corpuri de iluminat și mobilă.

În 2019, va fi inaugurat primul magazin H&M din Bosnia-Herzegovina și tot anul viitor retailerul suedez își va deschide platforma de e-commerce în Mexic.

Foto: Mattias Bardå / H&M

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *