READING

Kiehl’s: parteneriat cu John Legend și donații pen...

Kiehl’s: parteneriat cu John Legend și donații pentru mediu

Kiehl’s, marca de produse de îngrijire din portofoliul L’Oréal, a relansat masca ”Rare Earth” într-o variantă sustenabilă ”Made Better”. Aceasta este produsă în ediție limitată și este făcută din argilă albă amazoniană provenită din comerț echitabil. Eticheta produsului este obținută din reciclarea unor saci de cafea și deșeuri, iar borcanul este fabricat din 30% plastic reciclat PCR. Din comercializarea acestei măști se vor face donații către asociații de mediu din întreaga lume, inclusiv România.

În România, Kiehl’s donează 10.000 de lei din vânzări către asociația ViitorPlus. Donația va fi investită în programul ecOprovocarea, dezvoltat de asociație, al cărui obiectiv este educarea tinerilor cu privire la protecția mediului. Aceștia vor fi motivați și îndrumați să devină lideri în domeniul protejării mediului, vor fi învățati să-și asume responsabilitatea atât față de propriile comportamente, cât și față de problemele din comunitate care au legătură cu mediul înconjurător.

Inițiativa face parte din campania socială ”Made Better” prin care se implică în acțiuni de conștientizare privind protecția mediului. Imaginea campaniei este artistul John Legend.

Prin campania ”Made Better” consumatorii sunt provocați să răspundă la întrebarea ”Ce ai putea face pentru salvarea planetei în doar 10 minute?”, cele 10 minute fiind timpul de așteptare pentru ca masca Rare Earth să se usuce pe ten.

Dacă putem face o lume mai bună în doar 10 minute, imaginați-vă ce putem realiza în 10 zile, 10 luni sau chiar 10 ani.” – John Legend

De-a lungul anilor, Kiehl’s a donat peste 15 milioane de dolari către cauze din întreaga lume, prioritatea principală fiind de a sprijini cauze filantropice, cum ar fi cercetarea SIDA, bunăstarea copiilor și a mediului înconjurător.

Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s derulează acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale. Astfel, în toate cele 7 magazine ale sale din România, Kiehl’s desfășoară din 2015, odată cu deschiderea primului magazin Kiehl’s, campania ”Reciclează și vei fi răsplătit” prin intermediul căreia consumatorii pot aduce în oricare magazin ambalaje folosite ale produselor Kiehl’s pentru a fi reciclate. La cel puțin 3 ambalaje folosite, consumatorii sunt răsplătiți pentru acțiunea lor sustenabilă.

Kiehl’s a fost creat în New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradițională, în prezent fiind un brand global care îmbină cunoștințe cosmetice, botanice, farmaceutice și medicale. În România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 7 magazine: trei în București, unul în Cluj Napoca, unul în Iași, unul în Constanța și unul în Timișoara.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.