READING

La FashionUP! Black Friday ține mai mult de o săpt...

La FashionUP! Black Friday ține mai mult de o săptămână

Retailerul FashionUP! a pregătit peste 100.000 de produse în oferta de Black Friday, reduse cu până la 80%, și anunță o perioadă prelungită de discounturi (16-25 noiembrie).

Cele 100.000 de produse de la mai mult de 1.000 de branduri vor avea prețuri de la 29 lei. Retailer-ul se așteaptă la comenzi în valoare de 10 milioane de lei pentru aceste zile și estimează că cele mai cumpărate categorii de produse vor fi rochiile și gecile, urmate de paltoane, pantofi cu toc, genți, echipament sportiv și îmbrăcăminte pentru copii. Noutatea din acest an o reprezintă produsele de home&deco, recent intrate în portofoliul FashionUP!.

Brandurile cele mai așteptate în perioada de reduceri sunt cele distribuite exclusiv de FashionUP – La Redoute și heine -, brandurile premium Love Moschino, Versace Jeans, Guess, Cavalli Class, precum și branduri sport ca U.S. Polo ASSN., Geographical Norway, Nike, Adidas, Puma.

“ Cei care aleg să cumpere de Black Friday de la FashionUP!, vor avea o experiență rapidă și facilă, precum și foarte multe produse cu livrare din stoc, în maxim 48 de ore. Focusul va fi bineînțeles pe îmbrăcăminte, încălțăminte și pe brandurile aflate în exclusivitate la FashionUP!, dar ne așteptăm la rezultate foarte bune și pentru produsele din secțiunea Casa, ce intră în premieră în campania de Black Friday.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.

Printre cele mai bune oferte de Black Friday în 2018 se numără 10.000 de produse cu preț unic de 69 lei, dar și item-uri de sezon, cu prețuri avantajoase, precum jachete de la 95 lei, pulovere de la 49 lei, ghete de la 119 lei sau rochii de la 69 lei. În plus, 4.000 de produse din secțiunea Casa vor fi disponibile la prețuri reduse cu până la 80%.

Anul acesta clienții FashionUP! au posibilitatea de a-și face un credit pe loc prin serviciul TBI Bank sau de a plăti în rate prin cardurile partenerilor Card Avantaj, Star BT, Bonus Card, ING, Alpha Bank și BRD.

Abonații la newsletterul FashionUP! vor primi un cod de acces în site pentru a începe sesiunea de cumpărături încă din 15 noiembrie, ora 22:00, în timp ce utilizatorii de Android care instalează aplicația mobilă vor vedea promoțiile chiar mai rapid, de la ora 20:00.

În ceea ce privește zonele din care vor fi plasate cele mai multe comenzi, retailer-ul estimează că majoritatea comenzilor vor veni din București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Constanța și Brașov, în proporție de 80% din mediul urban. Serviciile de transport vor fi asigurate de către partenerii FashionUP! – GLS, TNT, Fastius, Sameday, DPD.

Retailerul FashionUP! este prezent în România, Bulgaria, Ungaria și Italia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.