READING

Lensa: de la 500 de euro la peste 3 milioane de eu...

Lensa: de la 500 de euro la peste 3 milioane de euro în doar 6 ani

Magazinul online Lensa.ro, specializat în comercializarea de produse de optică, business cu încasări de peste 3,1 milioane de euro în 2018, se extinde acum în afara Bucureștiului. Cu o investiție de 45.000 euro, Lensa deschide în Cluj-Napoca primul său magazin pentru brandul propriu Polarizen.

Produsele din noul magazin, întins de o suprafață de 87 de metri pătrați, au un preț mediu de vânzare de 30 de euro. Până la finalul lui 2019, sunt estimate vânzări de peste 100.000 euro.

Lensa

Magazinul din Cluj-Napoca comercializează peste 450 de produse

Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov”, spune Daniel Crăciun, CEO, Lensa.

Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind axat pe vânzarea lentilelor de contact colorate, iar din 2015 a intrat în business și Florin Niță.

În 2017, Lensa a lansat brandul Polarizen, sub umbrela acestuia regăsindu-se numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere, create special pentru Lensa.

Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban și Hawkers. În oferta retailer-ului se regăsesc totodată și mărci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.