READING

L’Oréal: 60 de milioane de euro în România

L’Oréal: 60 de milioane de euro în România

L’Oréal a ajuns la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, în 2016, pe piața românească și se așteaptă, pentru anul în curs, la o creștere de două cifre, potrivit declarațiilor lui Gilles Antoine, Country General Manager al operațiunilor L’Oréal în România.

Anul acesta compania aniversează 20 de ani pe piața românească și, până la acest moment, 2016 a fost cel mai bun an din istoria companiei pe plan local.

”Toate diviziile sunt pe creștere. Există mare un potențial pe segmentul produselor premium, de lux”, a subliniat Gilles Antoine, la întâlnirea cu presa cu ocazia marcării a 20 de ani de la deschiderea operațiunilor L’Oréal pe piața locală.

L’Oréal este al doilea jucător după dimensiunea business-ului pe piața românească a cosmeticelor, estimată anul trecut la aproximativ 800 de milioane de euro.

În prezent, produsele L’Oréal au o bază de aproximativ 3 milioane de consumatori și, pe termen lung, oficialii companiei au în vedere dublarea acestui număr, precum și atingerea poziției de lider pe piață.

În România, compania este prezentă cu 19 branduri, din toate cele 4 divizii (Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe) și are 240 de angajați.

Printre brandurile din portofoliul companiei se află: L’Oréal, Garnier, Vichy, Kérastase, Maybelline, NYX, Matrix, Giorgio Armani, Diesel, Kiehl’s.

Istoria L’Oréal în România

1997 – L’Oréal a intrat pe piața românească

1998 – Lansarea Diviziei Consumer Products (L’Oréal Paris, Garnier)

2001 – Lansarea Maybelline

2003 – Lansarea Diviziei Active Cosmetics (Vichy)

2006 – Lansarea Professional Products (L’Oréal, Kérastase, Matrix) și a L’Oréal Academy

2007  – La Roche Posay intră în portofoliul Diviziei Active Cosmetics

2013 – Lansarea L’Oréal Luxe (Lancôme, Cacharel, Biotherm, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Diesel)

2014 – Viktor & Rolf și Clarison întră în portofoliul diviziei de lux

2016  – L’Oréal România își consolidează poziția pe segmentul de make up cu Urban Decay, Armany Make-up și 2 magazinle NYX Professional

2017 – L’Oréal România deschide primele magazine proprii în afara Bucureștiului

Din 2015, compania a intrat pe segmentul magazinelor proprii prin deschiderea Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni. În prezent, adminstrează șapte magazine monobrand (4 Kiehl’s și 3 NYX), iar pentru anul în curs, compania are în plan să mai deschidă unul sau două magazine.

La nivel global, vânzările grupului, cu o cotă de piață de 12,6%, au fost de 25,8 miliarde de euro în 2016 (7 miliarde de produse vândute) Grupul este prezent în 140 de țări, are 89.000 de angajați și este condus, din 2006 de Jean-Paul Agon. 32,99% din acțiunile companiei sunt deținute de familia Bettencourt Meyers și 23,07% de Nestlé.

Pentru primul trimestru al acestui an, grupul L’Oréal a anunțat vânzări la nivel global de 7,04 miliarde de euro, în creștere cu 4,2% față de perioada similară a anului precedent. Vânzările în Europa de Est au fost de de 481,5 milioane de euro, în creștere cu 12,7% comparativ cu primele trei luni ale anului trecut (390,6 milioane de euro). Mai multe detalii despre performanțele financiare ale grupului în primul trimestru al anului, aici.

Potrivit celui mai recent studiu BrandZ, realizat  de WPP şi Kantar Millward Brown, L’Oréal Paris este este cel mai valoros brand de îngrijire personală din lume.

Credit foto:  L’Oréal România

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *