READING

L’Oréal: cea mai mare creștere a vânzărilor din ul...

L’Oréal: cea mai mare creștere a vânzărilor din ultimul deceniu

Vânzările pe anul 2019 ale gigantului francez L’Oréal s-au ridicat la suma de 29,87 miliarde de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent. Profitul operațional al grupului a fost de 5,54 miliarde de euro (+12,7%).

Comerțul online și cel de travel au fost doi dintre factorii care au contribuit semnificativ la creștere. Vânzările online ale grupului au crescut cu peste 52% și reprezintă 15,6% din totalul vânzărilor, în timp ce retailul de travel a crescut cu 25,3%.

Divizia de produse profesionale a avut încasări de 3,4 miliarde de euro, cea de consumer – 12,7 miliarde de euro. L’Oréal Luxe a vândut în valoare de 11 miliarde de euro și cea de dermato-cosmetice – 2,66 miliarde de euro.

“L’Oréal are cea mai mare creștere a vânzărilor din 2007 încoace, cu +8% față de anul anterior și un trimestru patru excelent într-o piață a frumuseții care rămâne foarte dinamică,” – Jean-Paul Agon, președinte și CEO al L’Oréal

Vânzările L’Oréal Luxe au depășit 11 miliarde de euro datorită brandurilor Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani și Kiehl’s – toate patru având creșteri de peste 10%. Divizia de cosmetice active a avut cel mai bun an din istoria sa, vânzările La Roche-Posay  depășind un miliard de euro. Creșterea vânzărilor pe segmentul produselor de masă a fost impulsionată de L’Oréal Paris, iar evoluția bună în categoria produselor profesionale a fost influențată de creștere de două cifre a brandului Kérastase.

Pe regiuni geografice, cele mai mari creșteri le-au înregistrat piețele emergente (+17,9): Asia Pacific, America Latină, Europa de Est, Africa și Orientul Mijlociu. Creșterea în Europa de Est a fost de 9%, în timp de America de Nord a scăzut cu 0,8%.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.