READING

L’Oréal: vânzări de 7,04 miliarde de euro în...

L’Oréal: vânzări de 7,04 miliarde de euro în primul trimestru al acestui an

Pentru primul trimestru al acestui an, grupul L’Oréal a anunțat vânzări la nivel global de 7,04 miliarde de euro, în creștere cu 4,2% față de perioada similară a anului precedent.

Performanțele financiare au variat de la odivizie la alta, cele mai bune rezultate le-a înregistrat Divizia de Lux, Divizia de Cosmetică Activă a avut un început de an satisfăcător, cea de Produse de Larg Consum a avut rezultate moderate, iar produsele profesionale au înregistrat un ușor declin.

În ceea ce privește zonele geografice, Europa de Vest se menține la un nivel ridicat, datorită Marii Britanii, Germaniei și Spaniei, în ciuda rezultatelor slabe de pe piața franceză. America de Nord își menține ritmul de creștere, iar dintre piețele emergente cele mai bune rezultate le-au obținut Europa de Est și Asia.

„Piața cosmeticelor s-a dovedit a fi extrem de atipică în primele săptămâni ale acestui an, cu o foarte mare cerere pe segmentul produselor de lux, în special pe piața asiatică, în timp ce cosmeticele de larg consum și cele profesionale au avut un start anevoios. Piața pare acum să se stabilizeze și să revină în parametrii obișnuiți”, a comentat Jean-Paul Agon, Președinte și CEO al L’Oréal, pe marginea rezultatelor anunțate.

Grupul continuă expansiunea digitală atât pe zona de marketing, cât și în comerțul online, acesta din urmă înregistrând o creștere de 27%, reprezentând la ora actuală 6,8% din totalul vânzărilor companiei.

Rezultatle în Europa de Est

În primele trei luni ale anului 2017, L’Oréal a avut vânzări de 481,5 milioane de euro în Europa de Est, în creștere cu 12,7% comparativ cu primele trei luni ale anului trecut (390,6 milioane de euro).

Cele mai bune rezultate le-au avut Rusia, Polonia și Turcia, La această creștere au contribuit toate divizille, în mod special cea de lux datorită  brandurilor de machiaj Urban Decay și Yves Saint Laurent. Divizia cosmeticelor de masă câștigă cotă de piață grație produselor de machiaj  și ale celor de colorare a părului, în special datorită produslui Magic Retouch by L’Oréal Paris. Divizia de produse profesionale crește datorită produselor Smart Bond by L’Oréal Professionnel și Matrix.

Consolidare pe segmentul cosmetică activă  

În ianuarie anul acesta, L’Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Valeant pentru cumpărarea brandurilor CeraVe, AcneFree și Ambi, ceea ce va consolida poziția Diviziei de Cosmetică Activă în Statele Unite. Achiziția a fost finalizată pe 6 martie 2017.

Credit foto: L’Oréal

Spread the love

RELATED POST