READING

LVMH: creștere cu 10% în prima jumătate a anului...

LVMH: creștere cu 10% în prima jumătate a anului

Grupul LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton are venituri în valoare de 21,8 miliarde de euro în prima jumătate a anului 2018, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Profitul grupului a fost de 4,64 miliarde de euro, în creștere cu 29%.

Divizia de Fashion & Leather Goods a înregistrat vânzări în valoare de 8,59 miliarde de euro, în creștere organică de 15%, în prima jumătate a anului, în timp ce divizia de cosmetice și parfumuri a avut vânzări de 2,87 miliarde de euro (+16% creștere organică).

Piețele din Asia și SUA au avut cele mai solide creșteri.

Profitabilitatea brandului Louis Vuitton se menține la un nivel foarte bun. Venirea lui Virgil Abloh la cârma creației colecțiilor masculine a fost foarte mult aclamată în industrie, iar numirea lui Kim Jones în poziția de director artistic al Dior Homme a fost de asemenea bine primită. Céline a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare după ce Hedi Slimane a fost numit director artistic, de creație și de imagine al brandului, primele colecții ale acestuia urmând să fi prezentate în luna septembrie. Fendi și Loro Piana continuă de asemenea să crească.

Pe segmentul cosmetice și parfumuri, Christian Dior a avut rezultate excepționale, în special datorită parfumurilor sale simbol J’adore și Miss Dior, dar și datorită succesului înregistrat de Sauvage. Produsele de machiaj și de îngrijire a pielii au crescut, Guerlain a beneficiat de o creștere remarcabilă datorită rujului Rouge G și a ascensiunii rapide a gamei Abeille Royale. Benefit și-a consolidat gama de mascara și colecția Brow. Fresh, Fenty Beauty și Acqua di Parma au crescut consistent.

Pe zona de ceasuri și bijuterii, Bvlgari a avut o primă jumătate de an foarte bună, cu rezultate excepționale în China și SUA, în special în categoria bijuteriilor.

Chaumet a lansat o nouă colecție de bijuterii high-end jewelry collection. Hublot s-a bucurat de o creștere consistentă și a beneficiat de vizibilitate sporită în calitate de sponsor oficial al FIFA World Cup.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *