READING

Marc O’Polo deschide primul magazin mono-brand din...

Marc O’Polo deschide primul magazin mono-brand din România

Retailerul german de fashion Marc O’Polo deschide primul magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial Bucureşti Mall din Capitală. Noul magazin are o suprafață de 152 de metri pătrați și este situat la parterul mall-ului.

Tranzacția a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Brandul este prezent în peste 2.000 de magazine din 39 de ţări, iar în România este cunoscut prin intermediul magazinelor Peek & Cloppenburg, unde este comercializat.

În mai 2019, compania deținea 102 magazine proprii, alte 226 de unități mono-brand fiind operate în franciză. În plus, brandul și-a câștigat notorietate și prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul shop-in-store (782 unități) și multi-brand (1.004 unități).

Brandul, fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm, are acum sediul central în Munchen. Compania are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul financiar ce s-a încheiat la 31 mai 2019 o cifră de afaceri de 472 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

Foto: Marc O’Polo 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.