READING

Mira Anghelescu, FashionUP: 500.000 euro din cosme...

Mira Anghelescu, FashionUP: 500.000 euro din cosmetice în primul an

Retailerul online FashionUP a anunțat azi o mutare strategică importantă: își extinde business-ul și intră pe segmentul de parfumuri și cosmetice. Noua secțiune a magazinului online va reuni peste 7.000 de produse de la 200 de branduri, printre care: Lancôme, Dolce&Gabbana, Chanel, Dior, Hermes, Nina Ricci și Moroccanoil.

Mira Anghelescu, FashionUP

Mira Anghelescu, COO al retailerului FashionUP, estimează pentru primul an vânzări din cosmetice și parfumuri în valoare de o jumătate de milion de euro.

”Știam că există o afinitate pentru clienții de fashion să cumpere și produse de beauty, așa că noua categorie a fost o mișcare cât se poate de naturală în evoluția noastră. Piața cosmeticelor este în continuă expansiune, la fel ca obiceiul tinerelor de a face cumpărături online”, declară Mira Anghelescu, COO, FashionUP.

Pe parcursul lunii martie, produsele din noua secțiune de beauty de pe site-ul FashionUP au reduceri de până la 70%.

FashionUP a fost lansat în 2009. În 2017, retailerul și-a diversificat modelul de business, prin adăugarea campaniilor de tip flash sale și a unei categorii noi de produse la prețuri unice, eOutlet.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *