READING

Moda și artele vizuale, în parteneriat

Moda și artele vizuale, în parteneriat

Calvin Klein a semnat un parteneriat cu Fundația Andy Warhol pentru Arte Vizuale parteneriat ce permite brandului, până în 2020, acces la lucrările artistului, multe dintre acestea nepublicate. Parteneriatul a luat naștere după ce, în urmă cu ceva timp, directorul de creație Raf Simons s-a arătat interesat de operele lui Andy Warhol și le-a folosit ca sursă de inspirație pentru colecția Calvin Klein de primăvară / vară 2018, ce ajunge în magazine în ianuarie 2018.

Prin acest parteneriat, Calvin Klein susține financiar fundația prin acordarea unor granturi în domeniul artei vizuale contemporane.

Legăturile lui Warhol cu lumea modei datează din primii săi ani de carieră, cu apariții în Vogue și Harper’s Bazaar. În anii 1970, conexiunea a devenit și mai puternică odată ce Andy Warhol s-a împrietenit cu noua generație de tineri designeri din New York, printre care și Calvin Klein.

Lansat în 1968 de designerul Calvin Klein și partenerul său de business Barry Schwartz, brandul Calvin Klein se vinde acum în peste 110 țări și a ajuns, în 2016, la vânzări de peste 8 miliarde de dolari. În 2003, brandul a fost cumpărat de PVH Corp., grup din care fac parte și brandurile Tommy Hilfiger, Van Heusen, Izod, Arrow, Speedo, Warner’s, Olga și True & Co.

Fundația Andy Warhol a fost înființată în 1987, conform dorinței exprimate în testamentul lui Andy Warhol și până în prezent a acordat granturi în valoare de peste 275 milioane de dolari pentru susținerea domeniului artelor vizuale.

Mai multe informații despre biografia lui Andy Warhol și despre 2630 dintre lucrările sale, precum și articole exclusive și informații despre expozițiile Warhol, puteți găsi pe pagina dedicată artistului pe Artsy.net.

foto: Calvin Klein

 

Spread the love

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.