Pentru prima dată în istorie, Chanel face publice rezultatele financiare. Acestea au fost fost publicate, în exclusivitate, de The New York Times.
Unul dintre cele mai mari branduri de lux din lume la ora actuală, lansat de Coco Chanel în 1910, în Paris, Chanel a făcut, ani la rând, din vânzările sale globale unul dintre cele mai bine păzite secrete din industria modei.
Vânzările Chanel din 2017 au fost de 9,62 miliarde de dolari, cu 11% în creștere față de anul precedent. Creșterea a fost preponderent determinată de vânzările din zona Asia-Pacific și Europa. Profitul operațional a fost de 2,69 miliarde de dolari, iar datoriile s-au ridicat la 18 milioane de dolari.
Anul trecut, investițiile în promovarea brandului, inclusiv în prezentări de modă și evenimente pentru clienți, au fost de 1,46 de miliarde de dolari, cu 15% mai mult decât în 2016.
Reprezentații Chanel au anunțat și înființarea unei companii în Londra – Chanel Limited, creată cu scopul de a reuni sub același acoperiș toate structurile operaționale ale businessului.
Mai multe detalii, aici.
Foto: Chanel
NO COMMENT