Moncler, în Fashion Pact

Moncler s-a alăturat alianței Fashion Pact, inițiativă promovată de Kering Group, în numele președintelui Franței.

În aprilie anul acesta, președintele Emmanuel Macron i-a dat lui François-Henri Pinault, președinte și CEO al Kering Group, misiunea de a aduce împreună cei mai mari jucători din industria de modă și textile, pentru a stabili obiective clare și tangibile în reducerea impactului pe care industria îl are asupra mediului.

Alianța își propune să angreneze brandurile în jurul unui angajament comun, de a găsi soluții scalabile pentru a minimiza impactul industriei de modă asupra oceanelor, climei și biodiversității.

Remo Ruffini, Moncler

În lumina acestui angajament, conștienți că provocările la nivel global cer implicarea susținută a cât mai multor factori, ne bucurăm să ne alăturăm alianței Fashion Pact, din convingerea că binele comun reprezintă mereu o miză mai mare decât interesele individuale”, a declarat Remo Ruffini, Președinte și CEO al companiei Moncler.

Printre brandurile semnatare, alături de Moncler, se numără și adidas, Burberry, Chanel, Galeries Lafayette, Gap Inc., Giorgio Armani, H&M Group, Hermès, Inditex, Karl Lagerfeld, Kering, Matchesfashion.com, Nike, Nordstrom, Prada Group, Puma, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo și Stella McCartney.

În total, și-au anunțat intrarea în alianță 32 de branduri de fashion, membrii fiind anunțați în timpul summitului G7, care a avut loc la Biarritz, în perioada 24-26 august. Printre membrii alianței se numără branduri din categoriile luxury, fashion, sport și lifestyle, dar și furnizori și distribuitori care implementau deja, individual, politici de mediu.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.