READING

NIVEA a lansat scurt-metrajul “Twins”, parte din c...

NIVEA a lansat scurt-metrajul “Twins”, parte din campania Care for Human Touch

Odată cu lansarea campaniei Care for Human Touch, NIVEA a lansat și scurtmetrajul ”Twins” ce  prezintă povestea emoționantă a unor surori gemene din Hamburg, Lilly și Madelaine, născute prematur.

Acum 16 ani, veneau pe lume Lily și Madelaine, două surori gemene născute cu 9 săptămâni înainte de termen. Starea lor de sănătate era una extrem de fragilă, viața lui Madelaine fiind în pericol. Avea o gaură în inimă și nu putea respira singură. Părinții erau neputincioși, iar doctorii nu îi mai dădeau nicio șansă. În acest timp, o asistentă a avut ideea salvatoare de a o pune pe Madelaine alături de sora ei, în același incubator. Deși avea doar câteva zile, Lily a îmbrățișat-o  pe sora ei. Efectul a fost imediat: atingerea lui Lily a salvat viața surorii ei gemene.

Scurt-metrajul poate fi văzut aici.

Povestea celor două gemene născute prematur este parte din misiunea  NIVEA de a susține atingerea umană și beneficiile sale pentru sănătate. Fiind vorba despre o poveste reală și autentică, NIVEA speră ca aceasta să inspire tot mai mulți oameni să conștientizeze importanța atingerilor umane.

Studiile realizate de NIVEA înainte și în timpul pandemiei au dezvăluit că atingerea umană are un rol esențial pentru sănătatea și fericirea noastră:

  • 75% dintre persoanele intervievate au declarat că perioada de izolare din timpul pandemiei i-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea pentru sănătatea lor, iar 50% spun în această perioadă s-au simțit mai singuri ca niciodată.
  • 4 din 5 persoane spun că evită atingerile comune precum strângerea de mână, pupatul sau îmbrățișările scurte.
  • Singurătatea și atingerea umană sunt în strânsă legătură, iar unele persoane sunt mai vulnerabile decât altele – studiul dezvăluie că persoanele singure și părinții singuri trec prin perioade dificile pentru că pentru 76% dintre ei, atingerea umană nu este o obișnuință zilnică.
  • 24 % dintre personale tinere (16-19 ani) confirmă că se se simt singure adeseori, în timp ce 82% spun că au compensat sentimentul de singurătate prin timpul petrecut în social media.
  • Mai mult de o treime din oameni se așteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiați) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoștințe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

 

Cu noua inițiativă #CareForHumanTouch, NIVEA susține proiecte care să îmbunătățească calitatea vieții pentru persoanele cu risc de singurătate, cum ar fi bebelușii născuți prematur, persoanele cu deficiențe de vedere și persoanele în vârstă cu demență. Prin intermediul acestei inițiative, 20 de milioane de euro vor fi investiți  în proiecte menite să susțină atingerea umană, ajungând la 150.000 de  oameni. În plus, NIVEA își propune să educe peste 100 de milioane de consumatori despre beneficiile pentru sănătate ale atingerii umane.

Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane în prima fază a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) și pe 11.706 persoane în cea de-a doua fază a studiului, în timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020). Respondenții au provenit din 12 țări din întreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franța sau Germania și au avut  vârste cuprinse între 16 și 69 de ani. Eșantionul a fost reprezentativ în funcție de sex, vârstă, regiune și statut profesional.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.