Nivea: #LikeYourself

La doi ani de la lansarea unei caravane naționale care le aducea liceenelor o altfel de oră de curs, una la care foloseau telefonul mobil și o aplicație dedicată ca să primească tips & tricks personalizate, unde discutau despre îngrijire și cum să-și pună în evidență frumusețea naturală, Nivea lansează campania #LikeYourself.

Campania se adresează adolescentelor și poartă semnătura agenției FCB Bucharest.

Înscrierea în campanie

Primul pas a fost înscrierea pe site-ul inițiativei cu o postare care exprima părerea fetelor despre această mișcare despre care vorbeau deja bloggerițele lor preferate. Dacă inițial s-au înscris aproape 1.000 de tinere cu vârsta între 18 și 25 de ani, în etapa a doua au fost selectate 400 de persoane care au început deja să încurajeze starea de încredere în sine, prin propriul exemplu.

Nivea selectează dintre influenceri la fiecare etapă, iar cei rămași primesc #LikeYourself box-uri cool cu o scrisoare personalizată de la Andreea Ibacka, produse Nivea și accesorii, sub diverse tematici, având misiunea de a inspira cât mai multă lume să nu plece de acasă fără să-și dea un like în oglindă.

Pentru a susține în mod activ și constant tinerele implicate în proiect, Nivea a creat un grup dedicat de Facebook, unde au loc discuții ”ca între fete” și unde Andreea Ibacka face live session-uri cu influencerii care au întrebării legate de încredere în sine. Cea mai mare susținătoare a încrederii devine ambasadoarea care va duce mișcarea și semnul #LikeYourself la New York, într-o excursie unică alături de Nivea.

Credem că încrederea în sine poate fi “molipsitoare” atunci când e exprimată convingător, iar mișcarea #Likeyourself și-a propus să găsească și să susțină acele tinere care pot da un exemplu frumos mai departe” – Oana Niculae, Jr. Brand Manager, Biersdorf România.

Urmărim zi de zi, cu multă curiozitate și interes, comunitatea care s-a format, suntem tare plăcut surprinși de afinitatea organică pe care a dobândit-o mișcărea și, mai mult decât orice, suntem mândri că am reușit să transformăm validarea celorlalți în validare proprie pentru atât de mulți adolescenți” – Olivia Spânu, Senior Copywriter și Tiberiu Papa, Senior Art Director.

Proiectul se desfășoară în perioada mai – decembrie 2018 și este comunicat prin intermediul canalelor online Nivea (website, Facebook, Instagram și Youtube), prin acțiuni de PR și prin colaborarea cu Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko).

 

Echipele care au dezvoltat proiectul:

Beiersdorf România: Daniela Crăciun, Brand Manager, Oana Niculae, Jr. Brand Manager, Carmen Pavel, Marketing Manager Romania & Bulgaria.

FCB Bucharest: Olivia Spânu – Senior Copywriter, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Oana State – Group Creative Director, Alina Stanciu – Senior Account Manager, Alexandra Rus – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Account Executive, Teodora Ieșeanu – Senior PR Executive, Alina Ștefan – PR Director, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Production Executive, Vlad Crișu – DTP Manager.

Componentele digitale și media ale campaniei au fost realizate cu sprijinul Republika și WAVEMAKER.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.