READING

Noua campanie Diesel For Successful Living

Noua campanie Diesel For Successful Living

Sloganul Diesel, ”For Successful Living”, creat la începutul anilor ’90, când fondatorul Renzo Rosso și-a dorit o frază care să rămână atât atemporală, cât și autentică, și inclus dintotdeauna în comunicările Diesel, revine acum în centrul noi campanii de primăvară / vară 2020.

Fraza, într-un trio de cuvinte, a capturat viziunea lui Rosso prin cum a fost “ȋmpachetată” și conotație: ironie, provocare, excentricitate și kitsch. De asemenea, a solidificat o mantra pe care acesta o avea: nu vorbi niciodată de sus cu clienții tăi. Tratează-i ca fiind egali. Implică-i în lumea ta (aceasta a fost interacțiunea cu 30 de ani înainte să fie numită așa). Dacă porți Diesel, faci parte din povestea living successfully.

Piesa centrală a campaniei Spring/Summer 2020 este un film regizat de François Rousselet. Acesta pune în scenă un actor dintr-un film cu supereroi pe platourile de filmare, care are o zi mai puțin bună și căruia nu îi prea reușesc scenele. Sătul de situație (sau mai degrabă după ce este exasperat de indicațiile regizorului) acesta revine la rulota sa, se schimbă în îmbrăcămintea din denim Diesel, iese mult mai relaxat, și, ca o simplă consecinţă a faptului că redevine el ȋnsuşi, reușește tot ce nu a putut interpreta inițial.

Imaginile care îl însoțesc au fost realizate de Kourtney Roy și definesc modele care plutesc, se întind sau zboară.

Conceptul general al campaniei și execuţia au fost gestionate de Publicis Italia.

Regizor: François Rousselet; compania producătoare: Division; stylist: Clare Byrne; producție muzicală: Sizzer; fotograf/regizor: Kourtney Roy – Lambert Lambert; companie de producție: Lambert Lambert

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.