READING

O nouă colecție a brandului românesc Mathilde

O nouă colecție a brandului românesc Mathilde

Brandul românesc de haine Mathilde a lansat o nouă colecție. Noua line aduce în prim-plan elemente ale anilor ’70 (motive florale) mixate cu elemente moderne (forme geometrice).

Piesa centrală a colecției este un costum clasic din tartan, alcătuit din două piese, cu pantaloni, într-o singură culoare (roșu intens). Același material, tartanul, este folosit pentru restul pieselor din colecție: rochii, pantaloni, bluze, alături de alte materiale precum: organza, batist, stofă, catifea, jacard, dar și materiale foarte confortabile: jerseu, tricot fin.

Eticheta <<M>> a fost adăugată pe piesele cheie din colecție, în diferite forme: în benzi orizontale, verticale sau ca element central pe spatele unui sacou sau trench.

Proprietarii businessului Mathilde au mărit capacitatea de producție cu încă o fabrică și au lansat la sfârșitul anului trecut, cu o investiție de 70.000 de euro, al doilea magazin din București, în zona Dorobanți.

Businessul Mathilde a fost lansat în 1994, în Brașov. Primul magazin de brand a fost inaugurat în 2013, în prezent compania are 80 de angajați și o rețea de distribuție extinsă prin parteneriate locale și vânzări estimate la 1,4 milioane de euro la finalul anului trecut.

Hainele marca Mathilde sunt disponibile în România în reprezentanțele din Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara, Deva, Piatra Neamț, în rețeaua distribuitorilor din întreaga țară și online pe www.mathilde.ro.

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *