READING

O nouă serie de influenceri urbani Tommy Hilfiger

O nouă serie de influenceri urbani Tommy Hilfiger

Agenția de influential marketing Le Squad și agenția de comunicare Shake Advertising au dezvoltat un proiect exclusiv pentru Instagram, cu micro-influencers, pentru promovarea noii colecții Tommy Jeans.

Conceptul propus de Le Squad și aprobat la nivel internațional de client a fost un instawalk, în care urbanul se mixează cu personalitățile a 11 instagrammeri:  3 trasee urbane din București, în ton cu culorile brandului și o zi întreagă de explorare urbană, de stories, de live.

”Urmăm guideline-urile revoluționare ale brand-ului Tommy Hilfiger, pionier de multe ori – de-a lungul timpului – în marketing-ul de fashion și ne aliniem tendințelor globale. Ne apropiem de Gen Z și Millenials împreună cu influenceri din aceste generații, care deși nu au cifre colosale, au o relație super vie cu follwers-ii lor, sunt autentici și very Tommy Jeans”, a declarat Roxana Crișan, PR Director, Shake Advertising

”Este minunat că brand-urile și agențiile au înțeles puterea Instagram-ului ca mediu creativ, dar și ca platformă principală de interacțiune cu consumatorii. Și este de-a dreptul rewarding când aceștia înțeleg că ceea ce Le SQUAD este depășește sfera impresariatului artistic, capabilitățile agenției fiind de a gândi un mecanism de activare în social media și un perfect matching între specificul brand-ului și personalitatea și fanbase-ul influencer-ului, ”  a declarat Mih Lovin, Partner, Le Squad.

Cine sunt instagrammerii implicați în campania Tommy Hilghfiger?

Cristian Balasz și Renata Boda: mereu prinși între un eveniment monden și un proiect de PR.

Lavinia Ioana: vice campioană mondială la gimnastică aerobică, world traveller și coffee lover.

Marilu Dobrescu: vlogger, fashion blogger, pink icon.

Sabina Trandafir: Director de Marketing al World Class România

Andreea Gabriela: digital adviser, life lover, story booster, traveller. @andreeaxgabriela

Luca Cruceanu: model international și personaj urban.

Ștefana Suciu: cu reședința în Munchen dar Instastories mereu din alt continent, Ștefana este un adevărat digital nomad, prin perspectiva stilului de viață conferit de job.

Oliviu Popa: student la UNARTE și model. @2plr

Tammy Joanna: designer, artist vizual, owner al brandului @Lelograms, implicată în proiecte de design cu Karim Rashid New York.

Alex Vang: antreprenor, fondator Le SQUAD, vlogger, instagrammer, urban socialite și event host. @alxvang

Din partea Le Squad s-au ocupat de proiect: @BrindusaBirsan-project manager, @KevinxBogdan-assistent project manager; @MihLovin-creative, @Ciulei-foto, @AlexandraLungeanu-Paun – partner.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.