Oaia cool și lâna uncool

Iarna aceasta, brandul italienesc Diesel luptă contra lânii uncool, respectiv contra puloverelor urâte din lână, pe vremuri o tradiție cu o latură amuzantă, devenite acum pur și simplu plictisitoare. Cum? Cu ajutorul unei ”oi cool”, personajul principal al campaniei coordonate de directorul artistic Nicola Formichetti.

Campania a fost realizată de Diesel și Publicis Italia.

Echipa Diesel

Creative Director: Nicola Formichetti / Chief Marketing Officer: Dario Gargiulo / Global Advertising, Media & Product Marketing: Giada Gheno, Diana Tessarolo, Silvia Pozza  / Global Digital Marketing: Chiara Martini, Paul Tholen, Marco Gheller / Global ADV &  E-comm Production: Deborah Salbego, Giulia Zen / Global PR: Alban Adam, Elena Piccini, Alessia Battistello / lobal CRM: Flavia Zallocco, Beatrice Lagrasta

Echipa Publicis Italia

Global Chief Creative Director Publicis WW and CEO Publicis Italia: Bruno Bertelli / Executive Creative Director: Cristiana Boccassini / Global Digital Creative Directors: Milos Obradovic, Mihnea Gheorghiu / Creative Supervisor: Costanza Rossi / Art Director: Andrea Raia /Copywriter: Matteo Gatto / Social Media Manager: Doina Tatu / Strategic Planner: Noa Dekel / Client Service Directors: Daniela Di Maio, Barbara Pusca / Account Team: Giada Salerno, Camilla Poli / Agency Producers: Matilde Bonanni, Silvia Cattaneo

Casa de producție: Mercurio Cinematografica / Regizor: Hypno / Fotograf: iccardo Bagnoli / DOP: Alexandru Dorobantu / Editor: Eleonora Cao / Producător Executiv: Luca Fanfani / Producător: Alessia Pietromarchi / Post Producție: IGGY Post / Music Design & Editing: The Log / Stilist: Anna Quacquarelli, Giovanni Tamiello

Imaginea campaniei Say No To Uncool Wool

”Say No To Uncool Wool” şi scapă de puloverul urât de Crăciun!

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *