READING

Obiectiv Otter Distribution: top 5 retaileri regio...

Obiectiv Otter Distribution: top 5 retaileri regionali până în 2022

Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul românesc de încălţăminte, care deţine în portofoliu branduri precum Otter, Clarks, Aldo și Tezyo, are ambiții de extindere regională și mizează chiar pe brandul cel mai nou lansat – Tezyo, conceptul de magazin multibrand creat pe piața românească în 2016, ajuns, în prezent, la o rețea de  18 magazine și vânzări de aproximativ 35% din total încasărilor din retail ale companiei.

În martie 2018, Otter intenționează să deschidă al doilea magazin Tezyo din Viena, continunând astfel extinderea demarată în 2017 cu inaugurările din Cehia (Praga și Brno) și  Austria.

”Ne dorim ca Tezyo să fie un jucător important pe piețele regionale, iar unul dintre obiectivele noastre principale este să ne situăm în top cinci jucători în zona retailului de încălțăminte atât în Cehia, cât și în Austria, în termen de cinci ani”, este planul anunțat de Filip Schwartz, acționar și administrator al companiei Otter Distribution.

De ce Cehia și Austria?

”Piața din Cehia este mult mai clasică și orientată pe aspectul practic și pe comoditate, mizând pe încălțămintea sport. Totuși, există un procent din publicul țintă care își dorește produse mai elegante, cu un raport preț/calitate corect, iar aceasta piață are nevoie de o ofertă mai variată pe acest segment”, explică Filip Schwartz. Acesta subliniază de asemenea că atât în Cehia, cât și în Austria, retailerul are succes cu produsele elegante, cele clasice și sport reprezentând o categorie apreciată în mod constant pe ambele piețe.

Creștere: 5-10% pentru Otter Distribution în 2018

Creșterea va fi susținută atât de  dezvoltarea regională, precum și de consolidarea rețelelor de magazine din România, fie prin deschiderea de noi magazine, fie prin dezvoltarea celor care există deja.

În România Otter Distribution deține 64 de magazine: 3 outleturi, 18 magazine Tezyo, 16 magazine Otter, 17 magazine Salamander, acestea fiind magazinele multibrand ale grupului. În ceea ce privește magazinele monobrand, Otter Distribution deține 3 magazine Clarks și 7 magazine Aldo.

Magazinele Tezyo comercializează branduri internaționale precum: Geox, Clarks, Otter, Epica, Le Colonel, Image, Camper, Ara, Converse, Emu, Stonefly, Ugg, The Flexx, Bugatti, Epica, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Imac, Cromia, Gabor, Le Pepe, New Balance, Nike, Hugo Boss, Calvin Klein, acestea generând circa 35% din total vânzărilor de retail ale companiei.

Online: 15% în 2019

În 2017,  din totalul vânzărilor Otter în România 9,7% provin din e-commerce, retailerul având ca obiectiv să ajungă la 15% în următorii doi ani.

Ce vinde Otter cel mai bine?

Brandurile cu cele mai bune vânzări sunt: Epica, Image, Geox, Aldo, Ara, Otter, Clarks, Le Colonel, Bugatti. Acestea merg la fel de bine atât pe piața din România, cât și pe piețele externe.  Există, totuși, niște diferențe în preferințele de consum. Piața din Cehia este mult mai clasică și orientată spre aspectul practic și pe comoditate, dar produsele mai elegante, din zona fashion, cu un raport preț/calitate corect au fost foarte bine primite atât în Cehia, cât și în Austria.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.