READING

Parteneriatul dintre Coty și Burberry, oficial

Parteneriatul dintre Coty și Burberry, oficial

Coty Inc., una dintre cele mai mari companii de produse de înfrumusețare din  lume, a finalizat procesul de achiziţie a drepturilor exclusive de licenţă la nivel global pentru parfumurile, produsele cosmetice şi de îngrijire a pielii  din portofoliul companiei britanice Burberry.

Acordul a fost semnat în urmă cu câteva luni, însă abia acum parteneriatul a intrat oficial în vigoare, după obținerea tuturor avizelor necesare. Tranzacția implică suma de 130 milioane de lire pentru licența exclusivă pe termen lung, plus 50 de milioane de lire pentru stocuri.

Compania Coty va fi responsabilă la nivel global de direcţia strategică a portofoliului dezvoltat, în timp ce Burberry se va ocupa de partea creativă. Produsele de frumusețe Burberry vor fi vândute la retaileri de lux, la nivel global, precum și în magazinele Burberry și pe canale digitale.

Cu o cifră de afaceri de 9 miliarde de dolari, Coty este lider mondial în parfumerie, numărul doi mondial la produsele pentru păr și numărul trei la produsele cosmetice. În cadrul Coty operează trei divizii: Coty Consumer Beauty (cosmetice, produse de styling și păr, parfumuri și produse de îngrijire a corpului, vândute mai ales în lanțurile de magazine retail, unde sunt prezente branduri precum COVERGIRL, Max Factor și Rimmel); Coty Luxury (parfumuri de lux și produse de îngrijire a pielii, cu branduri precum Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci și philosophy); Coty Professional Beauty (Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI și ghd).

Coty are aproximativ 20.000 de angajați la nivel global, iar produsele companiei sunt vândute în peste 150 de țări.

Credit foto: Coty.com

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *