READING

Platforma care revoluționează industria textilelor...

Platforma care revoluționează industria textilelor

Lectra lansează ”Fashion On Demand”, prima soluție care automatizează întreg procesul de personalizare din industria textilelor de la etapa de dezvoltare a produselor până la fazele finale ale realizării acestora. Platforma va deveni disponibilă, treptat, la nivel global, începând din ianuarie 2019.

Noua soluție ajută companiile să echilibreze raportul dintre cerere și oferă și rezolvă probleme precum surplusul de materiale. În plus, reprezentanții Lectra precizează că noua platformă remediază problema fluxului de numerar deoarece consumatorilor li se cere să plătească comenzile în avans.

Platforma ”Fashion on Demand” este rezultatul a patru ani de muncă depusă de cei 100 de experți ai companiei din departamentul de R&D.

Producția  personalizată este un model de business atractiv în industria modei, însă puțin riscant din punct de vedere financiar, iar companiile din industria modei întâmpină dificultăți majore în intrarea pe acest segment de piață. Fără cunoștințele necesare și tehnologia potrivită, mulți producători se bazează pe infrastructura standard a lanțului de distribuție căreia îi lipsește flexibilitatea de a crea și realiza astfel de produse. Prin urmare, trebuie să dezvolte fluxuri independente de lucru pentru fiecare produs, cu costuri suplimentare, timpi mai lungi de așteptare, periclitând totodată liniile de producție existente.

Fashion On Demand by Lectra, o soluție care schimbă regulile jocului în industrie

Personalizarea va fi un fenomen larg răspândit în industrie. Este de datoria noastră, pionieri în industria 4.0, să fim cu un pas înaintea timpului. Am lucrat cu specialiști de renume în personalizare din diferite țări pentru a dezvolta această soluție. În premieră, în industria modei,  vom avea o soluție de personalizare completă, capabilă să funcționeze la aceleași standarde ca în segmentul ready-to-wear și să livreze aceleași rezultate, dacă nu chiar unele mai bune” – Daniel Harari, Președinte și CEO, Lectra.

Ce spun clienții despre personalizare?

Fondată în 1973, Lectra are acum 32 de filiale în întreaga lume, peste 1.700 de angajați și clienți în peste 100 de țări. Compania a avut în 2017 încasări de 313 milioane de dolari.

Lectra este o companie franceză, lider mondial în soluții de înaltă tehnologie, software și hardware, pentru companii din industria modei, auto și a mobilei.

Mai multe despre cum revoluționează Lectra industria modei, aici.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.