READING

Plus 31% în vânzările online pentru Farmec

Plus 31% în vânzările online pentru Farmec

În prima jumătate a acestui an, vânzările online ale producătorului de cosmetice Farmec au crescut cu peste 31% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent, iar până la finalul anului reprezentanții companiei estimează o creștere de 50% a vânzărilor online.

Pentru anul 2020, compania planifică o nouă etapă în dezvoltarea platformei digitale, prin relansarea într-un nou format, cu noi funcționalități și cât mai prietenos față de consumatori. Totodată, anul viitor magazinul online va dispune și de propria aplicație mobilă.

Până la sfârșitul anului, avem în plan introducerea unor noi modalități de livrare, care să ofere clienților soluții eficiente și mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere”, declară Alina Spânu, Manager Vânzări Online, Farmec.

Media lunară a clienților care își fac cumpărăturile pe www.farmec.ro depășește 8.000 de clienți, iar până la finalul anului, Farmec estimează că acest număr va crește cu peste 20%, fiind înregistrată și o creștere de circa 7% a valorii medii a coșului de cumpărături. În acest moment, românii cumpără în medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei.

Ce produse se vând cel mai mult online?

Gamele Gerovital Evolution, Aslavital și Farmec se află în topul vânzărilo, iar gamele care au obținut creșteri valorice de peste 50% în primul semestru din acest an sunt Gerovital Beauty, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Men și Gerovital Stop Acnee, toate fiind game relansate recent în variante modernizate. Gamele de lux – Gerrovital Luxury și Gerovital Equilibrium – continuă să crească.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.