READING

Plus 70% în vânzările Fashion Days din primele opt...

Plus 70% în vânzările Fashion Days din primele opt luni ale anului

Retailerul online Fashion Days a avut în primele opt luni ale anului 2017 vânzări de 119 milioane de lei, cu 70% mai mult față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, toate cele trei țări unde retailerul este prezent, vânzările au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.

La nivelul întregului an 2017, retailerul estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

Robert Berza, CEO, Fashion Days

„În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat cu încredere de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, declară Robert Berza, CEO, Fashion Days.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.

Ce a generat creșterea?

Au fost întroduse peste 90 de branduri noi în oferta Fashion Days, au fost făcute investiții în campanii de marketing, sub noua platformă de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, și au fost lansate  noi servicii și soluții, printre care, instrumentul Fit Finder, care identifică și recomandă măsura potrivită fiecărui client.

Pe parcursul anului 2017, Fashion Days a extins linia de producție pentru brandul propriu, Zee Lane, prin lansarea colecțiilor de ceasuri și costume de baie, în completarea celor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, reprezentate prin liniile Zee Lane, Zee Lane Denim, Zee Lane Collection și Zee Lane Kids. În prezent, vânzările pentru Zee Lane reprezintă 10% din totalul vânzărilor Fashion Days în România, Bulgaria și Ungaria.

Investițiile realizate de la începutului anului au fost direcționate în IT în procese precum integrarea platformelor online Fashion Days în cadrul grupului Dante International, în dezvoltarea echipelor, inclusiv prin programe de training, cât și în campanii de promovare, ca parte a strategiei de marketing și comunicare a brandului.

Până la finalul anului, retailerul va oferi noi opțiuni pentru livrarea mai flexibilă a produselor, prin showroom-urile eMAG și oficiile Poștei Române, soluții aflate deja în perioada de testare. Totodată, din această vară, Fashion Days a introdus posibilitatea deschiderii și verificării coletelor în momentul livrării.

La jumătatea lunii septembrie, Fashion Days a lansat noul sezon toamnă/iarnă, sub platforma de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, printr-o campanie de comunicare 360, în care personajele sunt oameni obișnuiți, care nu sunt de profesie actori sau modele.

Campania toamnă/iarnă Fashion Days a introdus pe site 27 de branduri noi, precum: Cheap Monday, Folli Follie, Michael Kors Studio, Minnetonka, Norton, Palladium și Pippi.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania Fashion Days s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *