READING

Premieră L’Oréal în România: serviciu de eva...

Premieră L’Oréal în România: serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică

L’Oréal România lansează prin Divizia de Cosmetică Activă primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică – Effaclar SPOTSCAN. Produsul este creat cu ajutorul inteligenței artificiale și dezvoltat împreună cu medici dermatologi.

Dezvoltat împreună cu medici dermatologi de renume pentru a oferi cele mai bune soluții pentru tenul gras cu tendință acneică, Effaclar SPOTSCAN vine în întâmpinarea problemei cu care se confruntă 80% dintre adolescenți și 40% dintre adulți: acneea. Conform statisticilor, 71% dintre adolescenții cu acnee au sentimente de stimă de sine scăzută și timiditate din cauza acestei afecțiuni, în timp ce 21% dintre adolescenții cu acnee consideră că școala este o mare provocare.

”Effaclar SPOTSCAN este o aplicație care funcționează pe baza selfie-urilor și care identifică pielea cu tendință acneică și nevoile individuale ale acesteia, oferind fie recomandări pentru o consultație dermatologică, fie una dintre cele 5 rutine Effaclar. Aplicația permite, de asemenea, monitorizarea evoluției tenului. Tot ce trebuie să faci este să continui să încarci poze, iar aplicația va continua să învețe nevoile tale individuale”, explică Raluca Duță, Digital Manager, L’Oréal România.

”Effaclar SPOTSCAN se lansează în urma unor serii de inovații care combină tehnologia cu expertiza medicală pentru a ajuta consumatorii să aibă o piele mai sănătoasă”, a declarat Natalyia Syerikova, General Manager al Diviziei de Cosmetică Activă, L´Oréal România.

Aplicația a fost creată în urma unor cercetări complexe, cu o perioadă de perfecționare de peste doi ani. Effaclar SPOTSCAN are un algoritm patentat, co-dezvoltat și validat de către dermatologi, o bază de date complexă, care include mai mult de 6.000 de fotografii ale tuturor etniilor, iar imaginea exactă este aprobată de renumiți experți în acnee.

Cum funcționează Effaclar SPOTSCAN?

Identifică gradul de severitate al acneei, iar în cazul în care gradul ajunge la nivelul 2, recomandă consultarea medicului dermatolog.

Oferă o rutină personalizată de îngrijire a tenului și sfaturi personalizate în funcție de severitate.

Monitorizează aspectul tenului și poate fi un simulator al evoluției aspectului pielii, pentru a vedea ce rezultate sunt așteptate.

Atenție! Effaclar SPOTSCAN nu înlocuiește consultația unui dermatolog, iar rezultatele generate nu reprezintă un diagnostic medical.

Acesta nu este primul produs inovator lansat de grupul francez. La Roche-Posay a lansat și My UV patch – plasture care măsoară nivelul de raze ultraviolete la care ne expunem; My Skin Track UV – senzor care măsoară expunerea la raze UV, poluare, polen și umiditate; My Skin Track pH – senzor care permite măsurarea nivelului de pH al pielii.

L’Oréal Professionnel a lansat, de asemenea, aplicația Style My Hair care permite testarea unor coafuri și culori noi de păr, folosind realitatea augmentată.

Totodată, brandul NYX Professional Make-Up deține o cameră care permite identificarea nuanței de ten, iar brandul Kerastase a lansat aplicația Kprofile – pentru diagnosticarea părului în salon. Cu ajutorul camerei Kcamera, care permite mărirea imaginilor de până la 500x, se poate observa în profunzime starea părului și a scalpului.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.