READING

Profihairshop continuă extinderea în Iași

Profihairshop continuă extinderea în Iași

Retailerul Profihairshop a deschide luna aceasta cel de-al doilea magazin al său din Iași și al 28-lea al rețelei, în cadrul centrului comercial Iulius Mall. Pentru anul acesta, retailerul are în plan să deschidă în total aproximativ 4 magazine.

Această nouă deschidere duce investițiile totale ale companiei în Iași la circa 120.000 de euro.

Noul magazin Profihairshop are o în suprafață de 60 mp.

“Pentru următoarea noastră deschidere din an ne vom orienta către Oradea, unde vom lansa un magazin în cadrul strip mall-ului Prima Shops. Produsele cosmetice profesionale de îngrijire a părului continuă să reprezinte cca. 5-7% din totalul pieței de îngrijire personală, comparativ cu peste 15% în alte țări europene, iar aceste procente ne oferă o imagine despre potențialul de dezvoltare al brandului Profihairshop“, a declarat Klaus Reisenauer, partener în cadrul Profihairshop.

Pentru deschiderile planificate anul acesta, retailerul rămâne fidel modelului de a opera magazine în spații mici, cu o poziționare bună și cu o eficiență crescută a vânzărilor/mp.

Pe lângă lansarea de noi magazine, obiectivul de anul acesta include și o extindere a gamelor de produse comercializate. Una dintre categoriile nou incluse este cea a produselor vegane sau bio, obținute pe bază de ingrediente naturale și uleiuri hidratante.

”Pe lângă aceste game, continuăm să aducem în portofoliul nostru noutățile lansate de brandurile internaționale preferate de români și să testăm noi branduri pe care le reprezentăm în exclusivitate. Ca urmare a feedback-ului pieței, ponderea celor din urmă se apropie de 30% din portofoliul nostru”, adaugă Cristina Fleacă, partener în cadrul Profihairshop.

Profihairshop a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 29 milioane lei și are în prezent peste 150 de angajați la nivel național.

Care sunt cele mai căutate categorii de produse din portofoliul Profihairshop?

Produsele de îngrijire pentru păr (șampoane, balsamuri, măști-tratament, uleiuri de păr), cele de styling și vopsele, urmate de produse pentru unghii, cosmetică și accesorii de păr. În momentul de față consumatorii sunt preponderent femei – în proporție de 85%, din segmentul de vârstă 20 – 50 ani, însă procentul consumatorilor bărbați este în creștere.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *