READING

Raluca Radu, Answear: estimăm să încheiem 2018 cu ...

Raluca Radu, Answear: estimăm să încheiem 2018 cu o cifră de afaceri dublă față de anul trecut

Retailerul online Answear.ro anunță o creștere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2017.

Anul acesta, retailerul a adăugat în portofoliu branduri noi precum Tommy Jeans, Armani Exchange, Tally Weijl și colaborează cu cei mai buni specialiști de modă din România pentru a oferi soluții de styling bazate pe cele mai căutate tendințe în modă, sub formă articolelor tematice și workshop-urilor video.

“Estimăm să încheiem anul 2018 cu o cifră de afaceri de 20 milioane euro, deci aproape o dublare față de 2017. În acest sens, ne-am pregătit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, în cadrul căreia vom avea oferte foarte bune cu care venim în întâmpinarea clienților nostri”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Pe o piață estimată la 300 mil de euro, Answear a câștigat până în prezent o cotă de piață de 6,7% în România.

Answear.ro s-a aflat anul trecut în fruntea clasamentului în ceea ce privește procentul de vizite și comenzi provenite de pe device-uri mobile la nivelul grupului Answear. Creșterea a continuat și în prima jumătate a lui 2018, când tranzacțiile pe mobil au crescut cu 130% față de primele 6 luni ale lui 2017. În acest context, Answear.ro a lansat în luna februarie a acestui an aplicația pentru mobil care a înregistrat un număr de 56.000 download-uri până în prezent. Astfel, România a fost printre primele piețe care au lansat aplicația pentru mobil Answear deoarece Românii cumpără pe mobil mai mult decât alte piețe precum Cehia, Polonia, Ungaria, unde Answear este prezent.

În cadrul aplicației se pune accent pe ușurința folosirii contului de utilizator care este conectat cu Answear Club, programul de fidelizare prin care la fiecare achiziție clientul primește 10% reducere, sub forma punctelor de fidelitate care se acumulează în cont. Wishlist-ul este și el foarte ușor de folosit pentru a face mai ușoară posibilitatea utilizatorului de a-și salva și compara produsele în lista de favorite.

Peste 60% dintre clienții Answear.ro sunt femei, astfel că produsele cele mai bine vândute sunt din categoriile preferate de acestea – cum ar fi pantofi, jachete, rochii, cămăsi și topuri, iar printre cele mai apreciate branduri sunt Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Calvin Klein, New Balance, Under Armour, Adidas Originals, Nike.

Answear este un magazin online originar din Polonia și are o istorie de 7 ani în piața de eCommerce europeană. Grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la nume sonere precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

Retailerul polonez de fashion online a fost lansat în România la finalul anului 2015.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.