READING

Replay, planuri de extindere în Europa de Est

Replay, planuri de extindere în Europa de Est

Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise în zona Europei de Est, inclusiv în România, până în 2021, anunță compania Fashion Box, cea care deține brandul Replay la nivel mondial. Printre țările unde vor fi deschise magazine Replay se numără și Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia și Muntenegru.

Planul de dezvoltare în România continuă după ce în toamna lui 2018 au fost deschise două noi magazine în AFI Cotroceni și ParkLake, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.

În 2018 vânzările Replay au crescut cu 21% față de anul precedent.

În anul 2018, la nivel mondial, brandul Replay a avut vânzări de 237,9 milioane de euro. Încasările au fost cu 21 de procente mai mari în comparație cu 2017. 85% din vânzări au reprezentat exporturi.

Fashion Box S.p.A, înființată în 1981, este lider mondial pe segmentul denim. Grupul Italian, cu sediul în Asolo, provincial Treviso, creează, promovează și distribuie îmbrăcăminte casual, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, sub numele REPLAY, REPLAY&SONS și WE REPLAY. Compania de modă este prezentă în Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America Latină și Africa. Rețeaua cuprinde 4.000 de puncte de vânzare, 105 magazine monobrand și 125 de magazine în shop.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.