READING

Rezultatele financiare și planuri de extindere 

Rezultatele financiare și planuri de extindere 

Vânzările grupului Hennes & Mauritz a crescut cu 9% în primele șase luni ale anului fiscal  curent, până la suma de 113, 9 miliarde de coroane suedeze. Vânzările fără TVA au fost de peste 98 de miliarde de coroane suedeze,  iar în monedele locale creșterea a fost de 5%. Profitul net a fost de 8,3 miliarde de coroane suedeze.

Reprezentanții grupului estimează că vânzările pentru luna iunie vor crește cu 7% în monedele locale, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Karl-Johan Persson, CEO

“Vânzările din UK, Scandinavia și Europa de Est, precum și în multe țări în care avem o prezență puternică au crescut considerabil. Cele mai bune performanțe le-au avut însă Statele Unite, China, Olanda și Elveția”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO al grupului.

H&M și-a consolidat vânzările online, care reprezintă deja între 25% și 30% din valoarea totală a vânzărilor retailerului, iar reprezentanții companiei estimează o creștere anuală a vânzărilor din e-commerce de cel puțin 25%.

Recent, grupul și-a extins prezența online prin deschidere a șase noi magazine virtuale în Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macau, Singapore  și Malaezia, fiind acum disponibil pe 41 de piețe, iar până la finalul anului va mai deschide operațiuni online pe alte două piețe: Filipine și Cipru. Din 2018 H&M online va deveni disponibil și pe piața indiană, precum și pe alte câteva piețe.

În această primăvară, retailerul a deschis magazine în Kazakhstan și Colombia și vor urma inaugurări în Islanda, Vietnam și Georgia. În 2019, retailerul va intra în Uruguay și Ucraina.

Anul acesta va fi lansat un nou brand, ARKET, cu 5 magazine și prezență online pe 18 piețe.

Printre planurile de viitor ale retailerului se numără continuarea investițiilor în zona digitală și extinderea rețelei cu aproximativ 500 de noi magazine anul acesta. Aproximativ 100 de magazine vor fi închise în 2017 și altele vor fi remodelate.

Hennes & Mauritz AB, companie fondată în 1947, în Suedia, are prezență online pe  41 de piețe și deține aproximativ 4.500 de magazine în  66 de țări, inclusiv piețe francizate. În 2016, vânzările companiei au fost de 223 de miliarde SEK (TVA inclus). Numărul angajaților companiei depășește 161.000 de persoane.

Din portofoliul companiei fac parte brandurile: H&M,  The & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday și H&M Home

Credit foto: Mattias Bardå / H&M

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *