Școala de beauty vlogging L’Oréal

L’Oréal România demarează în această toamnă cea de-a șasea ediție a Școlii de Beauty Vlogging. Cei interesați se pot înscrie până pe 20 octombrie pe platforma beautyvloggingschool.loreal.ro și sunt disponibile în cadrul școlii 24 de locuri. Se pot înscrie vloggeri care au mai puțin de 30K de urmăritori și o vechime mai mare de 6 luni în social media, iar ultima postare de pe cel puțin un cont să fie mai recentă de două săptămâni.

Ce trebuie să facă cei interesați să se înscrie?

  • Să încarce pe contul lor de YouTube, în mod public, un video de minimum 30 secunde și maximum 1 minut, în care să ne spună de ce vor sa devină beauty vloggeri.
  • Să denumească video-ul: Înscriere L’Oréal Beauty Vlogging School 2019 – username-ul lor
  • Să își creeze cont pe beautyvloggingschool.loreal.ro și să înscrie link-ul în concurs. În continuare, vor înscrie link-urile conturilor lor de Social Media (Facebook, Instagram, YouTube) și vor alcătui un top al preferințelor dintre cei 4 mentori disponibili

Ce vor învăța cursanții școlii? Cum să aplice sau să recomande un produs de beauty, care sunt principiile și rolurile ingredientelor din produsele de îngrijire, cum să filmeze ori să editeze, dar și cât de important este rolul lor în educarea userilor și setarea tendințelor.

Cursurile ediției 2019 încep pe 28 octombrie, durează până pe 25 noiembrie, și vor fi organizate atât fizic, la sediul L’Oréal România, cât și online, live, pe un grup dedicat de Facebook.

Temele cursurilor: Responsible Beauty & Storytelling – susținut de Simona Fîrtat (Corporate Communication Manager L’Oréal România), Mihaela Munteanu (PR Manager L’Oréal România) și Ana Morodan; Digital Beauty – susținut de experți Google & Facebook; Beauty on the Screen – susținut de videograf-ul Khaled Mokhtar; Creative Beauty – susținut de Andra Manea, make-up artist oficial L’Oréal Paris România; Beauty Shutterbugs – susținut de fotograful Vali Bărbulescu; Skin Care Product Review  – susținut de skincare advisor-ul Daiana Anghel; Beauty of my skin cu produse Kiehl’s susținut de Ruxandra Nache, Kiehl’s Skincare Consultant; Beauty Ritual of my Hair – susținut de hairstylist-ul Sorin Stratulat

Patru mentori, câștigători sau participanți ai edițiilor trecute, vor ghida cursanții pe parcursul celor patru săptămâni de școală: Ioana Dumitrache, Laura Mușuroaea, Special Koko și Denisa Sima.

Premiile ediției 2019: Toți participanții vor primi titlul de #L’OréalAficionado, care le oferă acces la diverse activități organizate de L’Oréal România sau brandurile sale (după caz, vor fi invitați la evenimentele de brand, la traininguri de hairstyling sau make-up). Cel mai bun material realizat în urma fiecărui curs va primi un premiu special, după cum urmează: premiul pentru tehnică video (participarea la o zi de filmare alături de Khaled Mokhtar); premiul pentru cel mai bun machiaj (găzduirea unui episod al serialului Make Up în Oraș împreună cu Ioana Stratulat, make-up artist oficial Maybelline New York); premiul pentru tehnică foto (participarea la o ședință foto/un eveniment foto alături de Vali Bărbulescu); premiul pentru review de produs: (produse skin care mărcile VICHY și La Roche-Posay); premiul pentru vlog-ul despre rutina de îngrijire a pielii (cartea 100,000 Years of Beauty scrisă de Elizabeth Azoulay și susținută de Fundația L’Oréal); premiul pentru vlog-ul despre rutina de îngrijire a părului (schimbare de look la salonul Beauty District).

Câștigatorul Beauty Vlogging School 2019 va primi un smartphone Samsung Galaxy Note10 și un internship la Alist Magazine.

Proiectul are anul acesta ca parteneri: Samsung România și Alist Magazine.

Spread the love

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.