READING

Sinsay deschide cel mai mare magazin din România î...

Sinsay deschide cel mai mare magazin din România în Colosseum Mall

Sinsay, brandul grupului polonez LPP, va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România. Acesta va avea o suprafață de 2000 mp.

Lansat în 2013, Sinsay este cel mai recent brand adăugat în portofoliul grupului polonez LPP, care deține și brandurile Reserved, Cropp, Mohito și House.

Grupul LPP deține 18 magazine Sinsay în România, iar până la sfârșitul anului 2020, obiectivul este să ajungă la 20 de magazine. LPP operează pe piața locală din 2007 și deține în prezent 60 de magazine la nivel național sub toate cele 5 mărci ale grupului – Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay. La nivel internațional, rețeaua grupului LPP include 1.746 de magazine fizice în 25 de țări, dintre care 324 sunt magazine Sinsay în 17 țări, 67 fiind deschise în 2019. Magazinele online ale grupului sunt disponibile în 30 de țări.

Cunoscut drept un brand de modă foarte îndrăgit de adolescente, începând din 2019, Sinsay și-a extins portofoliul de clienți prin lansarea unui nou concept care aduce colecții de haine și accesorii pentru femei, copii și articole pentru casă. De anul acesta, brandul a lansat și o colecție permanentă pentru bărbați.

Ceea ce diferențiază Sinsay de alte branduri este prețul foarte avantajos al articolelor, permițând astfel adolescentelor să fie la curent cu tendințele sezon după sezon. Odată cu noua strategie de dezvoltare, Sinsay a lansat colecția Fox & Bunny dedicată celor mici (Baby 0-2 ani și Kids 2-10 ani), care include articole din bumbac 100% la prețuri foarte mici. Din colecțiile Sinsay fac parte și articole cu etichetă verde Eco Aware, haine realizate din materiale certificate, într-o manieră prietenoasă cu mediul înconjurător.

Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piața bucureșteană de mai bine de 8 ani și în urma extinderii de 16.500 mp, va ajunge la o suprafață închiriabilă de 54.500 mp. Noua suprafață care urmează a fi dată în folosință este închiriată în proporție de 85% de către branduri de modă, restaurante, cafenele, locuri de joacă pentru copii și locuri de petrecere a timpului liber. O parte dintre acestea au fost deja anunțate: Happy Cinema, CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, World Class, Gregory’s și Café Ritazza.

Bugetul de investiții alocat acestei extinderi a Centrului Comercial Colosseum se ridică la 30 de milioane de euro și este constituit din surse proprii și o finanțare acordată de către Credit Europe Bank.

În contextul generat de pandemia Covid-19, lansarea noilor spații comerciale din cadrul Colosseum Mall a fost reprogramată pentru 2021. 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.