Smashbox, oficial în România

Estée Lauder a lansat în România Smashbox, un brand de produse de machiaj de înaltă performanță, ce va fi comercializat exclusiv în magazinele Douglas și online.

România este, astfel, a opta țară unde acest brand este lansat după SUA, Brazilia, Franța, Germania, Italia, Anglia și Grecia. Pentru început, produsele pot fi achiziționate din doar patru magazine din București (Douglas Băneasa Shopping City, Douglas Afi Cotroceni, Douglas Unirea Shopping Center și Douglas București Mall (Vitan), dar și de pe site-ul www.douglas.ro urmând ca începând cu 2018 distribuția să fie extinsă și în magazinele din tară. Reprezentanții companiei estimează că, până la sfârșitul lui 2018, Smashbox va fi prezent în 13 magazine Douglas din București și din țară.

Povestea Smashbox

Brandul poartă denumirea studiului foto – Smashbox Studios din Los Angeles – înființat în anii ’90 de frații Dean și Davis Factor.

”Vrem să creăm produse de machiaj pe care clienții să le folosească acasă și să obțină același rezultat ca  la ședintele foto“, declara Davis Factor în 1996, anul lansării brandului.

Davis Factor este unul dintre cei mai căutați fotografi din industria modei, pe parcursul carierei realizând fotografii pentru reviste de renume precum: Allure, Harper Bazaar, Esquire și Vanity Fair.

În 2003, studiourile Smashbox au găzduit primul L.A. Fashion Week, iar în 2015 au fost redeschise după o investiție în lucrări de renovare de mai multe milioane de dolari.

De-a lungul anilor, brandul a ajuns cunoscut pentru produsele de machiaj  performante, testate pentru a rezista condițiilor speciale din studio fotografic. Este singurul brand de machiaj care s-a născut într-un studio foto și a devenit cunoscut pentru primerele sale care sunt numărul 1 în vânzări în America. Primul Photo Finish Primer, cu o formulă concepută special pentru a minimiza retușarea fotografiilor, a fost lansat în anul 2000.

Brandul Smashbox a fost cumpărat de gigantul mondial Estée Lauder în 2010. Estée Lauder este unul dintre cele mai valoroase branduri de cosmetice din lume, estimat de BrandZ, la valoarea peste 4,2 miliarde de dolari.

Ce propune Smashbox?

Produse care, aplicate corect, rămân neschimbate în condiții extreme (lumina puternică de la birou, aer condiționat, mijloace de transport, stres, căldură, umiditate, probleme ale tenului).

De peste 20 de ani, Global Pro Lead Artist al brandului este Lori Taylor (LT). Ea conduce echipa de creație Smashbox, ia parte la evenimente precum Fashion Week, este prezentă și oferă interviuri pentru cele mai importante canale de televiziune din America.

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.