READING

Stella McCartney a bătut palma cu LVMH

Stella McCartney a bătut palma cu LVMH

Stella McCartney și LVMH au ajuns la un acord pentru dezvoltarea casei de modă eponime.  Cei doi parteneri au anunțat că vor detalia scopul final al acestei tranzacții în luna septembrie.

Stella McCartney își păstrează poziția de director de creație și ambasadoare a brandului, menținându-și  totodată și pachetul majoritar de acțiuni în casa de modă care-i poartă numele și pe care a fondat-o în urmă cu 18 ani.

Stella McCartney

Parteneriatul are ca scop accelerarea extinderii brandului la nivel internațional, fără a afecta princiipiile de sustenabilitate și etică ce stau la baza acestuia.

LVMH este prima mare companie din Franța care a creat un departament dedicat sustenabilității în urmă cu 25 de ani.

Până în primăvara anului trecut, brandul Stella McCartney a făcut parte din portofoliul rivalului LVMH, Kering.  Kering a ieșit din acționariatul casei de modă în martie 2018 prin vânzarea pachetului de acțiuni (50%) înapoi către fondatoarea casei de modă. Detalii despre cum a ieșit Kering din acționariat aici.

Brandul Stella McCartney a fost lansat în 2001 în urma unui parteneriat între designer și gigantul de lux Kering. Vegetariană convinsă, Stella McCartney nu folosește piele naturală sau blănuri în creațiile sale, fiind de asemenea ferventă promotoare a principiilor sustenabilității în modă.

Foto: LVMH

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.