Ternua Group a ales Lectra  

Producătorul spaniol de îmbrăcăminte și echipamente sportive și pentru activități outdoor Ternua Group a ales drept partener tehnologic compania franceză Lectra.

Fondat în 1994, grupul Ternua Group produce echipamente pentru iubitori ai sportului din întreaga lume. Compania a investit în dezvoltarea propriilor textile prin folosirea de bumbac organic și fulgi reciclați.

Din portofoliul grupului fac parte brandurile Ternua, Astore și Lorpen, exportate în prezent în peste 50 de țări.

Ca urmare a acestui parteneriat, grupul la integrat tehnologia Lectra Fashion PLM 4.0 în întreg procesul de producție. Dezvoltată în mod specual pentru a ajuta companiile din domeniul modei să facă față provocărilor mediului digital, această soluție modulară, ușor de folosit va ajuta grupul Ternua să centralizeze și să stocheze informațiile venite de la alte branduri prin digitalizarea lanțului de distribuție. Soluția va conecta toate echipele implicate de la design până la producție, indiferent de zona geografică unde se află. Membrii echipei vor putea, de asemenea, să comunice mai bine cu furnizorii externi, au mai mult acces la informații și pot ține o evidență mai clară a etapelor întregului proces.

Lectra are 32 de filiale, peste 1650 de angajați și clienți în peste 100 de țări. În 2017, cifra de afaceri a companiei a fost de 313 milioane de dolari.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *