READING

Trei noi game Neutrogena, disponibile în România. ...

Trei noi game Neutrogena, disponibile în România. Anul viitor se lansează și gama antirid

Neutrogena a lansat pe piața românească trei noi game de produse. Acestea se comercializează deja în farmacii, drogherii și într-o serie de magazine online. De anul viitor, va fi prezentă pe piața românească și gama anti-aging Cellular Boost de la Neutrogena, posibil chiar de la începutul lui 2021, iar din 2022 prezența va fi extinsă și cu alte game din portofoliu, anunță reprezentanții brandului de cosmetice.

Cele trei noi game lansate de Neutrogena în România sunt: Hydro Boost pentru hidratare activă cu acid hialuronic, Skin Detox pentru curățarea profundă și detoxifierea pielii cu acid glicolic și Refreshingly Clear, gama cu grapefruit roz, dedicată tenului cu probleme.

Noua gamă Hydro Boost cu acid hyaluronic este prin tehnologia Hyaluronic Gel Matrix, o inovație unică din Asia, cu acțiune directă de la interior spre exterior și invers. Gama cuprinde: apa micelară cu triplă acțiune Hydro Boost; crema hidratantă pentru ochi Hydro Boost; Hydro Boost: cremă-gel pentru ten normal și mixt și gel hidratant pentru piele uscată și loțiunea hidratantă Hydro Boost City Shield cu formulă 25 SPF.

 

Skin Detox vizează îndepărtarea toxinelor în proporție de 100% și  ajută pielea să își recupereze luminozitatea pierdută, fără a provoca uscăciune. Gama include: apă micelară cu triplă acțiune Detox Water; gel-scrub-ul revigorant pentru față Detox Scrub și mască de curățare pentru față cu argilă Detox 2 în 1.

Refreshingly Clear, cu grapefruit roz se adresează pielii predispuse la probleme. Formula conține grapefruit roz și vitamina C pentru un ten mai radiant. Gama cuprinde: gel de curățare fără ulei și fără parabeni Refreshingly Clear; scrub Refreshingly Clear pentru prevenirea imperfecțiunilor și crema Refreshingly Clear, care oferă hidratare de 24 de ore, fără a înfunda porii.

Prețurile noilor produse variază între 25.99 de lei pentru crema de mâini Neutrogena Hydro Boost și 69,99 de lei pentru Neutrogena Hydro Boost Daily Moist SPF25 (50 ml) sau Neutrogena Hydro Boost Water Gel Moist (50 ml). 

Povestea Neutrogena de la săpunul non-alcalin la produse recomandate de dermatologi

Istoria Neutrogena a început în anii ’30, când Manny Stoloroff a descoperit un săpun deosebit de ușor, non-alcalin, creat de un chimist belgian. De îndată ce și-a dat seama de potențialul produsului, Manny a achiziționat drepturile de distribuție în SUA, oferind o soluție femeilor care erau nemulțumite de săpunurile clasice, deoarece acestea erau foarte dure pentru pielea lor și provocau iritații. Săpunul Neutrogena a stat la baza dezvoltării companiei cu același nume, care a continuat să inoveze și să ofere soluții pentru toate nevoile pielii.

Ulterior compania a fost preluată de Lloyd Cotsen, care a construit un model de afaceri inovator la vremea respectivă. Lloyd a dezvoltat o relație autentică cu dermatologii. El a intuit că aceștia vor aprecia calitatea, siguranța, eficacitatea și atractivitatea produselor Neutrogena și a avut dreptate. În timp ce alte companii mari de produse cosmetice au investit în campanii publicitare mari, Lloyd a reușit să ofere o sugestie simplă pentru brand: ”Recomandat de dermatologi”.

Spread the love

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.