READING

Trei studenți români, în cursa pentru un internshi...

Trei studenți români, în cursa pentru un internship la Station F

Utilizarea unei imprimante 3D pentru generarea de măști faciale cu ingrediente adaptate nevoilor individuale ale consumatorului este ideea câștigătoare în cadrul competiției locale Brandstorm, ajunsă anul acesta la a șasea ediție.

Invenția aparține echipei Skintuition – formată din Szabó Gellért, Klarisz Ilyés și Noémi Nagy, studenți ai Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Instrumentul a fost gândit pentru a fi folosit de către medicii dermatologi și este conectat la o aplicație care permite monitorizarea efectelor măștii în timp real de către consumatori. Măștile faciale sunt realizate din hârtie de orez, prietenoase cu mediul.

O lupă care monitorizează evoluția alunițelor, un gadget care creează formule active în funcție de nevoile tenului sau un cip care oferă notificari în timp real privind starea pielii sunt alte trei inovații propuse de studenții români provocați să reinventeze experiența de îngrijire a tenului de către L’Oréal România în cadrul ediției locale a Brandstorm.

Proiectul a fost selectat din peste 90 înscrise de către peste 450 de participanți.

Câștigătorii vor reprezenta România la finala internațională a competiției de la Paris, unde vor concura cu echipe din toată lumea pentru marele premiu, un internship unde își pot dezvolta ideea inovatoare. Pentru prima dată, câștigătorii competiției internaționale vor avea oportunitatea de a-și implementa ideile inovatoare la Station F, cel mai mare spațiu dedicat start-up-urilor din lume, în care mai mult de 1000 de companii la început din drum, dar cu potențial mare de creștere economică, își pun ideile în aplicare. Timp de trei luni, L’Oréal le va oferi câștigătorilor un spațiu modern pentru studiu și practică, în care își vor putea implementa inovațiile, de la idee la aplicare, susținuți de experți ai companiei.

Anul acesta, competiția Brandstorm a fost derulată împreună cu Divizia de Cosmetică Activă a L’Oréal, lider mondial în categoria produselor dermatocosmetice.

Brandstorm, proiect inițiat de L’Oréal în urmă cu 27 de ani, este acum una dintre cele mai mari competiții din lume pentru studenți și un accelerator pentru idei inovatoare, adunând participanți din 65 de țări. Competiția este deschisă studenților din orice țară și orice domeniu și atrage anual sute de studenți români și peste 34.000 de participanți la nivel global. În fiecare an, Brandstorm duce la recrutarea a 150 până la 200 de tineri pentru programele destinate începătorilor.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.