READING

Un nou brand de dermatocosmetice pe piața româneas...

Un nou brand de dermatocosmetice pe piața românească

MagnaPharm Marketing & Sales a lansat pe piața românească brandul spani0l de dermatocosmetice Cantabria Labs. Cu o tradiție de peste 30 ani și o prezență extinsă la nivel internațional, în peste 80 de țări, portofoliul de produse Cantabria Labs este diversificat, adresându-se femeilor, bărbaților, dar și copiilor și reunește 6 game.

Heliocare – gama de protecție solară pentru întreaga familie, ce are grijă de pielea tuturor cu ajutorul tehnologiei inovatoare Fernblock®, tehnologie ce protejează împotriva radiațiilor solare (UVB-UVA-Lumină vizibilă-Infraroșu).

Biretix – gamă special concepută pentru a ajuta la prevenirea și reducerea acneei la adolescenți și adulți, ce combină tehnologia Retinsphere® (două molecule de acid retinoic) și BIOPEP-15 ce are efect antibacterian.

Endocare – gama ce previne și reduce îmbătrânirea pielii, dar ajută și la regenerarea ei prin intermediul  tehnologiilor patentate și a ingredientelor active inovatoare ce acționează chiar și în cele mai profunde straturi ale pielii.

Elancyl – gama de produse ce luptă împotriva aspectului inestetic al pielii: celulită, vergeturi și depozitele adipoase. Folosite în combinație cu tehnici de masaj medical ajută la combaterea imperfecțiunilor pielii.

Neoretin – gama concepută pentru a preveni și reduce îmbătrânirea pielii, luptă împotriva efectelor poluării și ajută la corectarea pigmentului. Formula inovatoare combină ingredientele active de regenerare a pielii cu efectul iluminator pentru a combate tenul neuniform și petele pigmentare.

Iraltone – gama pentru îngrijirea părului și a scalpului. Formula are acțiune antioxidantă, purificatoare și ajută la eliminarea impurităților.

Produsele sunt distribuite exclusiv în România de către MagnaPharm Marketing & Sales și sunt disponibile în lanțurile de farmacii din toată țara, precum și online, pe site-urile farmaciilor.

Potrivit unei analize interne MAGNAPHARM, piața de produse dermatocosmetice din România a ajuns la 98 milioane de euro în noiembrie 2022, cu o creștere de 5,6% în unități și aproximativ 14,4% în valoare față de primele 11 luni ale anului 2021.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.