READING

Un nou brand italienesc intră pe piața românească...

Un nou brand italienesc intră pe piața românească

Brandul de cămăși bărbătești Camicissima intră pe piața românească prin deschiderea de magazine în trei centre comerciale din București: Park Lake Shopping Center, Plaza România și Mega Mall, iar până la finalul anului vor mai fi deschise alte trei magazine. Brandul este adus pe piața românească de firma Fabrecon Trading LTD.

Fiecare magazin Camicissima oferă un serviciu unic de personalizare a cămășii prin brodare, iar printre articolele sezonului de toamnă-iarnă 2018/19, se află cămăși, accesorii, pulovere, cardigane, pantaloni și jachete.

Vedeta sezonului este linia de cămăși Trendy, alături de game de cămăși din bumbac, disponibile în diverse imprimeuri, într-o singură culoare, în carouri sau cu micro-modele geometrice și florale. Colecția este completată de gama Fancy de cămăși mai formale, al căror diferențiator este gulerul, de inspirație clasică italiană sau franceză. La acestea se adaugă produsul emblematic al Camicissima, cămășile non-iron, ideale pentru bărbații care călătoresc cu regularitate.

Colecția de pantaloni aduce în prim-plan stilul vintage, prin două noi modele: pantaloni clasici, din bumbac chinos, și jeans dry fit, alături de cele cinci modele de pantaloni cu buzunare. Ținutele casual pot fi completate cu articole din gama tricotajelor, produse dintr-un amestesc delicat de cașmir, care cuprinde pulovere pe gât sau cu decolteu în V, veste simple sau în nasturi, jachete cu buzunare sau cu fermoare, în nuanțele sezonului: portocaliu, roșu, violet și verde.

Gama de jachete a fost reinterpretată de Camicissima, pentru un stil casual, lejer, și include diverse modele, de la jacheta tricotată, la cea clasică sau din lână. Colecția este completată de selecția de paltoane adecvate oricărei ocazii, în nuanțe de albastru care să se asorteze cu articolele în culori calde și naturale ale colecției.

Brandul Camicissima a fost fondat în 1931 și, în prezent, rețeaua internațională de magazine se întinde din America, până în Europa, Orientul Mijlociu și Asia, cu 300 de magazine în 18 țări.

Compania are sediul central în Milano și birouri regionale în Shanghai, ca parte a planului de expansiune în Asia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.